Nepřehlédněte
Domů / Hubnutí / Co funguje na hubnutí břicha bez cvičení?

Co funguje na hubnutí břicha bez cvičení?

Převalují se vám špeky na břiše a jen stěží dopnete kalhoty? Toužíte po plochém břichu, ale nechce se vám trápit v posilovně? Nemusíte, existují způsoby, jak docílit výrazného zhubnutí břicha i bez cvičení. Ovšem na druhou stranu je třeba si uvědomit, že pravidelný pohyb a racionální jídelníček jsou faktory při hubnutí natolik provázané, že absence jen jednoho z nich je častou příčinou neúspěchu. Pokud chcete hubnout rychle a efektivně, musíte na každé hubnutí pohlížet jako na komplexní záležitost celého těla. Nejde zhubnout jen v určité partii, která se vám nelíbí. Když se rozhodnete hubnout, tak celkově, jen v místech, kde je tuku nejvíce bude samozřejmě jeho spalování trvat nejdéle. Je-li to ve vašem případě právě oblast břicha, je nutné zvolit nejúčinnější metodu. Ta spočívá zejména ve vhodně upraveném jídelníčku a alespoň minimální fyzické námaze. Vzhledem k tomu, že na hubnutí se skladba stravy podílí největší možnou mírou, nemusíte si hned kupovat permanentku do fitka. Budete-li dodržovat určité zásady, zhubnete, stačí jen chtít.

Zdroj: marin / FreeDigitalPhotos.net
Zdroj: marin / FreeDigitalPhotos.net

Co platí na břišní tuk?

Abyste měli krásné ploché bříško, musíte se v prvé řadě zaměřit na svůj jídelníček. To ale neznamená, že omezíte energetický příjem natolik, že vaše tělo bude hladovět a strádat. Kdepak, taková cesta vám do budoucna způsobí jen nežádoucí jo-jo efekt, což dokáže v konečném výsledku pěkně rozhodit i vaši psychiku. Hubnutí sice vyžaduje snížení kalorického denního příjmu, ovšem za předpokladu, že tělu dodáte všechny nezbytné složky stravy. Tedy dostatek bílkovin, sacharidů, zdravých tuků, vitamínů, minerálních látek. Velmi důležité je jíst pravidelně a začít hned po ránu snídaní, aby vás během dne nepřepadl vlčí hlad. Avšak naučit se správně poskládat svůj každodenní jídelníček není právě jednoduché.

Pokud chcete zhubnout a rychle vidět první výsledky, je dobré si na začátku pomoci vhodnou dietou, abyste správně nastartovali účinné spalování tuků. S tím vám může velmi jednoduše pomoci například proteinová dieta KetoMIX, která funguje i bez cvičení. Hubnete vlastně jen vhodnou úpravou stravy tak, abyste tělu dodali všechny nezbytné živiny, cítili se dobře a přitom hubli. Postupně se naučíte, jaké potraviny nakupovat, co je pro vás dobré a co ne. Tím pádem předejdete riziku jo-jo efektu a zhubnete natrvalo. Navíc, KetoMIX je bez lepku a právě přítomnost lepku ve stravě výrazně souvisí s hubnutím břicha. Když vyřadíte veškeré bílé pečivo a nahradíte ho celozrnným, záhy poznáte, jak vám břicho jakoby splaskne. A toho chcete přeci docílit.

TIP: V eshopu KetoMIX koupíte všechna jídla samostatně nebo jako součást celého redukčního balíčku. Jejich příprava vám zabere jen pár minut času, takže hubnete i při maximální pracovní vytíženosti.

Jídelníček na ploché břicho

Špeky na břiše trápí nejen ženy, ale i muže a velmi úzce souvisí s tím, co jíte. Přemíra sacharidů, sladkých a tučných pokrmů, všechny ty pamlsky, chipsy, tyčinky, alkohol, bohaté přílohy se projeví právě na břiše. A proto musíte od základu změnit svůj dosavadní způsob stravy. Zaměřit se především na čerstvé potraviny a naučit se z nich připravovat chutná jídla. Abyste hubli, je nutné snížit váš energetický příjem, avšak zachovat dostatek všech nezbytných živin, které tělo potřebuje. Vzájemnou kombinací nutričně hodnotných potravin dosáhnete toho, že budete nejen hubnout, ale po všech stránkách se budete cítit mnohem lépe. Důsledně dbejte také na pravidelnost v jídle a jezte nejlépe každé 2 – 3 hodiny. Tím si váš organismus zvykne na soustavný příjem živin a nebudete trpět pocitem hladu. Správně sestavený jídelníček povzbudí váš metabolismus a organismus začne spalovat vlastní tukové zásoby.

Z jídelníčku vyřaďte:

  • jednoduché sacharidy (sladká jídla, buchty, koláče, koblihy, zákusky)
  • smažená a tučná jídla
  • pečivo z bílé mouky
  • uzeniny a masné výrobky
  • průmyslově zpracované výrobky a polotovary
  • alkohol a slazené limonády
  • potraviny s vysokým obsahem škrobů (brambory)

Pro snadné ukládání tuku na břiše není nic horšího než pravidelné obědy nebo večeře ve fastfoodu, restauraci nebo pizzerii. Pokud chcete doopravdy zhubnout, musíte celkově pozměnit svůj životní styl a místo rychlého hamburgru si dopřát třeba proteinový koktejl.

Do jídelníčku naopak zařaďte:

  • spoustu zeleniny (hlavně zelené), ovoce jezte jen v dopoledních hodinách
  • komplexní sacharidy (celozrnné pečivo, cereální výrobky)
  • vlákninu
  • ryby, krůtí a kuřecí maso
  • netučné sýry a mléčné výrobky
  • ořechy, semínka
  • luštěniny

Hubnutí břicha je dobré také podpořit zvýšeným příjmem bílkovin neboli proteinů. Jejich zpracování je pro organismus energeticky náročnější, a proto vás dokážou zasytit na dlouhou dobu. Pomáhají také udržovat svalovou hmotu, jejíž objem se podílí na hodnotách bazálního metabolismu. Čím více svalů na těle máte, tím lépe a efektivněji hubnete. Svaly doslova hubnou za vás, i když právě nic neděláte.

Koupit dietu KetoMIX

Nezapomínejte na tekutiny

Bez pravidelného pitného režimu nemůže být žádné hubnutí úspěšné. Dostatek tekutin je důležitý pro správnou látkovou výměnu v těle. A začít můžete hned po ránu. Sklenice vody s citronem rozproudí váš metabolismus na plné obrátky ještě před snídaní. Během dne pak pijte nejlépe obyčejnou neperlivou vodu, neslazené minerálky, bylinkové nebo ovocné čaje. Výrazný vliv na hubnutí má kvalitní zelený čaj.

Dehydratace organismu způsobuje zadržování vody, což může vést k příbytku váhy až o 4 kilogramy. Proto denně vypijte alespoň osm sklenic vody. Vyhýbejte se slazeným limonádám, které obsahují velké množství cukru.

Hubnutí břicha bez cvičení

Pokud se rozhodnete hubnout jen samotnou úpravy stravy, tedy bez cvičení, počítejte s tím, že vám snižování váhy bude trvat déle, než kdybyste přidali i pravidelný pohyb. Přeci jen, cvičení se podílí značnou mírou na udržování svalové hmoty a tu právě při hubnutí potřebujete nejvíce. Jakákoli fyzická aktivita formou aerobního pohybu dokáže rychleji spalovat tukové zásoby v těle. Budete-li navíc posilovat i břicho, krásně vytvarujete celé tělo. Pokud jste však natolik pracovně vytíženi, že se vám do týdenního harmonogramu práce absolutně nevejde ani hodinka času na cvičení, pak musíte pečlivě dbát na to, co jíte.

Hubnutí je vždy individuální záležitost a každé tělo na změny reaguje jinak. Jestliže máte pocit, že se vaše snaha míjí účinkem, zkuste se obrátit na odborníky v nutriční poradně. Sestaví vám jídelníček na míru, který bude fungovat i bez cvičení.

Autor: Martina

Ahoj, jmenuji se Martina, je mi 27 let a o zdravý životní styl se v podstatě zajímám už od střední školy. V současné době se snažím působení v oboru skloubit dohromady s péčí o malou dcerku. Jelikož je zdraví rodiny u mne na prvním místě, používám přírodní potraviny nejen v každodenním jídelníčku, ale i kosmetice. Ráda experimentuji v kuchyni, fotím a objevuji magickou sílu přírody. Miluju spinning, aqua aerobic a geocaching.

přečtěte si také

Moderní antikoncepce není překážkou pro štíhlou linii / foto: pixabay.com

Hubnutí při antikoncepci? I to je možné!

Antikoncepce v životě každé ženy hraje dost zásadní roli, přesto na ni některé stále pohlíží …

Napsat komentář