Nepřehlédněte
Domů / Hubnutí / Hubnutí podle horoskopu: Co přesně sedí vašemu znamení?

Hubnutí podle horoskopu: Co přesně sedí vašemu znamení?

Už jste vyzkoušeli kdeco a váha pořád nejde dolů? A víte o tom, že na hubnutí má mimo jiné také vliv vzájemné postavení planet a Měsíce? Všude slyšíte o tom, jak máte mít zdravý a vyvážený jídelníček, dostatek pohybu, a přestože se snažíte jak můžete, tuky se vás drží jako klíště. Těžko říct, co je právě u vás na vině, hubnutí je dost individuální, ale v každém případě můžete zkusit snižovat svoji váhu podle znamení zvěrokruhu. Někomu svědčí citrusy, jinému lesní plody nebo pohyb. Zjistěte, co vyhovuje právě vám.

Zdroj: sattva / FreeDigitalPhotos.net
Zdroj: sattva / FreeDigitalPhotos.net

Hubnutí podle postavení hvězd

Pokud hvězdám nevěříte, můžete brát hubnutí podle horoskopu třeba jen jako zábavu. V každém případě vás naučí správně poskládat každodenní zdravý plnohodnotný jídelníček a dozvíte se, jakým jídlům je nejlépe se vyhnout. Většina lidí se totiž do hubnutí pustí s tím, že přestane jíst a razantně omezí kalorický příjem. Ale to je špatně. Jíst musíte, ale podstatné je co. Pokud chcete hubnutí něčím nastartovat, vydat se na cestu zdravého životního stylu a za pár dnů zpozorovat první efektivní výsledky, sáhněte například po proteinové dietě KetoMIX. Ta vám pomůže ať už jste narozeni v jakémkoli znamení.

Beran (21. 3. – 21. 4.)

Berani mají podle zvěrokruhu postavení přirozených atletů, proto vsaďte v boji  s přebytečnými kily na soutěživost ve sportu. Jídelníček sice u vás hraje druhořadou roli, ale i přesto se zaměřte na dostatečný pitný režim, konzumaci ovoce a zeleniny, a naučte se jídlo dobře vychutnat. Jelikož typickou vlastností berana je netrpělivost, rozplánujte si hubnutí na menší úseky, které budete dosahovat jednodušeji. V žádném případě nevynechávejte snídani, ta je pro vás nejdůležitější. Svůj jídelníček obohaťte o celozrnné produkty, drůbež, ryby a mléčné výrobky. Větší důraz než na samotný stravovací režim byste měli klást na důkladný cvičební plán.  

Býk (22. 4. – 21. 5.)

Býci mají rádi sladkosti a kvůli zpomalenému metabolismu mají často s hubnutím potíže. Jídlo je pro ně vášní a jen stěží odolají různým pochoutkám. Ale když se rozhodnou, že zhubnou, vytrvají až do konce. Důležitá je pro ně i správná motivace. Co se týče pohybové aktivity, přímo ideální jsou horské tůry a cyklistické výlety. Býkům sedí strava s červenou barvou, jídla bohatá na vitamín C a A. Lidé narození ve znamení býka by se měli obloukem vyhýbat těžkým omáčkám a jídlům tradiční české kuchyně. Naopak vhodný je hrách, čočka, avokádo.

Blíženci (22. 5. – 21. 6.)

Blíženci kvalitu svojí stravy příliš neřeší, často jedí ve spěchu a s postavou si hlavu nelámou. Možná také proto, že hubnou velmi snadno. Obvykle jim stačí nějaká lehká zeleninová dieta – vhodné jsou plody zelené barvy (salát, kopr, okurek, zelená jablka, petržel,…) V jídelníčku by neměly chybět mléčné výrobky a také ovoce. Blíženci jsou známí svojí nestálostí a spontánním prožíváním života. Proto je dobré v oblasti sportu pohybové aktivity střídat, vhodné jsou například fitness sporty. Blíženci by se měli zaměřit na pravidelnost v jídle.

Rak (22. 6. – 21. 7.)

Raci mají tendenci k tloustnutí doslova jako kynuté těsto, často bojují s tukem zejména v oblasti břicha. Hlavní příčinou nadváhy je ale přejídání, kterým řeší jakékoli stresové situace. Kamenem úrazu jsou sladkosti, chipsy a jiné pochutiny konzumované večer před televizí. Abyste se dočkali vytouženého plochého břicha a nezačaly ochabovat svaly, je nutné do jídelníčku zařadit dostatek proteinů. Jezte drůbeží maso, ryby, mléčné výrobky, k snídani si dopřejte ovesnou kaši, žitný chléb, celozrnné produkty. Vhodné jsou různé druhy zeleniny a ovoce, dýně, melouny. Pro raky jsou jako stvořená cvičební videa, která mohou praktikovat v pohodlí svého domova (zumba, pilates, atd.)

TIP: V eshopu KetoMIX můžete zakoupit proteinovou dietu v podobě redukčního balíčku určeného pro konkrétní úbytek hmotnosti a nebo jednotlivá jídla s vysokým obsahem bílkovin samostatně. Vybírat lze jak ze sladkých, tak i slaných variant.

Lev (22. 7. – 22. 8.)

Lvi si neumí jídelníček představit bez masa, a pokud se cítí spokojeni ve svém životě, sklony k tloustnutí nemají. Lvi jsou ale velmi vybíraví a dopřejí si vždy lepší a kvalitní potraviny. Důležité je pro ně jíst pravidelně, jinak mají problémy s fungováním metabolismu a snadněji pak přibírají na váze. Pokud chtějí hubnout, ideální je pro ně konzumace žlutých a oranžových plodů. Lvi by měli trochu omezit snídaně, avšak ne úplně vynechat a nejvíce jídla sníst do 14 hodiny. Velmi dobře se jim hubne, pokud nemíchají bílkoviny a uhlovodany (maso s rýží, bramborami, pečivem, knedlíky, obilovinami, a nekombinují mléčné výrobky s pečivem a obilovinami). Naopak kombinace zeleniny s obilovinami a celozrnným pečivem jim naprosto sedí. Výborným druhem pohybu je tanec.

Panna (23. 8. – 22. 9.)

Panny si zakládají na disciplíně a striktním dodržování pravidel, což se projevuje i v oblasti stravování. Moc dobře si totiž uvědomují, co tělu škodí a co naopak prospívá. Jenomže tíhnou spíš k jednostrannému jídelníčku, jedí všechno nízkotučné a bez jogurtu nezačnou den. Panny neztloustnou, pokud budou do stravy často zařazovat zeleninové saláty. Při redukční dietě vsaďte na potraviny bohaté na vlákninu, dopřejte si ovoce, zeleninu, otruby, obiloviny, celozrnný chléb. Nejlepším pohybem jsou cviky na protažení a velmi vám pomůže, když budete mít k dispozici osobního trenéra. Tím získáte pocit, že děláte pro svoji postavu maximum.  

Váhy (23. 9. – 23. 10)

Váhy co se týče jídla jsou velmi vybíravé, pokud jim nějaké jídlo není po chuti, zůstanou raději hladoví. Pro udržení optimální váhy je dobré jíst mezi 8 – 10 hodinou ranní a po západu Slunce omezit příjem jídla na minimum. Váhy by měly být velmi opatrné se sladkostmi a vyhýbat se dortům, zákuskům, a zároveň by měly vyloučit mléko. Doporučuje se strava bohatá na vitamin A a E, měli byste jíst jablka, banány, meruňky, broskve, mrkev, rozinky, obiloviny, čerstvou i dušenou zeleninu, zelené listové saláty, rostlinné oleje, ořechy, semínka. Velmi důležitý je pitný režim v podobě obyčejné neperlivé vody. Vahám se doporučuje hubnout a sportovat s blízkým člověkem, který jim dodá motivaci.  

Štír (24. 10. – 22. 11)

Štíři neumí ve stravování najít rovnováhu, buď drží hladovku, nebo se přejídají. Mezi jejich oblíbené jídlo patří hovězí maso a těstoviny. Pokud chtějí hubnout, pak musí zapomenout na tučné potraviny a dopřát si spíš kysané mléčné výrobky (kefír, jogurt). Štírům prospívá celková detoxikace pomocí pročišťujících bylinných čajů, zelí, paprika, listová zelenina. Pro snižování nadváhy musí vždy najít správnou motivaci, a tak je pro ně ideální, když si zvolí nějakou sportovní soutěž (maraton, triatlon) a budou na ni poctivě trénovat.

Koupit dietu KetoMIX

Střelec (23. 11. – 21. 12.)

Střelci žijí ve spěchu, a tak je jejich velkým problémem nepravidelná strava. Na jídlo nemají čas, proto jedí nezdravě a často chodí do fastfoodu. Nejvhodnější potraviny, které napomáhají hubnutí, jsou kyselé – citrusy, rybíz. Střelci by měli jíst alespoň pětkrát denně a dopřát si vydatnou snídani a oběd. V redukčním režimu volte lehké večeře bez příloh i pečiva a po druhé hodině odpolední se v jídle více uskromněte. Velkou výhodou střelců je jejich vrozená láska ke sportu, takže při sportu spálí velmi mnoho kalorií. Vhodné je střídat akční dynamické cvičení s klidnějším.

Kozoroh (22. 12. – 20. 1.)

Kozorozi mají od přírody dáno, že netloustnou, jelikož stravování berou jako životní nutnost.  Jejich typickou vlastností je ctižádostivost, cílevědomost a pracovitost. Pakliže se u nich objeví problém s nadváhou, stává se to jen tehdy, když jsou ve velkém stresu. Při hubnutí pak stačí vsadit na jednoduchá jídla, velmi vhodná je zelenina a ovoce modré či fialové barvy – švestky, borůvky, ostružiny, blumy, hrozny, lilek, zelí, atd. Důležitá je pro ně správná pohybová aktivita, aby nastartovali svůj metabolismus, v níž by neměl chybět silový trénink ani kardio. Ideálním sportem je plavání, rychlá chůze, běh.

Vodnář (21. 1. – 18. 2.)

Vodnáři nedokážou odolat sladkostem a sní cokoli, hlavně, že si zaplní žaludek. Rychlovky  a instantní polévky jsou na talíři každý den. Příčinou nadváhy se velmi často stává jejich vášeň pro čokoládu, stejně tak dezerty s vanilkou a skořicí jsou ve velké oblibě. Vodnáři mají rádi všechno nové, a proto mohou experimentovat jak v kuchyni, tak při sportu. Neznámé druhy potravin, exotické cizokrajné ovoce a zelenina jim poskytují dostatečný prostor ke kulinářskému vyžití. Avšak v jídelníčku by neměla chybět mrkev, celozrnné produkty, mléčné výrobky, listová zelenina a ryby (kromě lososa a makrely). Výbornou sportovní aktivitou je běh, plavání. Vodnáři při hubnutí rádi využívají různé aplikace v telefonu, kde mohou jednoduše sledovat své dosažené výsledky.

Ryby (19. 2. – 20. 3.)

Ryby mají velký sklon k tloustnutí, jelikož jídlem léčí deprese a stres. Často si dopřejí i skleničku vína. Pokud se rozhodnou hubnout, důsledně dodržují celou redukční dietu. Základem je pro ně pitný režim složený z vody a bylinkových čajů, pomáhá také pravidelná detoxikace. Vhodné jsou potraviny bohaté na vitamin C, výrobky z ovsa, celozrnné potraviny  a mořské ryby. Rybám vyhovuje jakákoli meditace, relax a regenerace organismu v lázeňském prostředí. Určitou střídmost je dobré dodržovat i na talíři, rozhodně se vyhýbejte těžkým jídlům a průmyslově zpracovaným potravinám. Ryby jsou ve vodě jako doma, proto jakékoli vodní sporty, jóga, tai-chi, jsou pro ně tím správným druhem pohybu.

Tak co, myslíte, že má hubnutí podle znamení zvěrokruhu něco do sebe? Zkusíte to?

Autor: Martina

Ahoj, jmenuji se Martina, je mi 27 let a o zdravý životní styl se v podstatě zajímám už od střední školy. V současné době se snažím působení v oboru skloubit dohromady s péčí o malou dcerku. Jelikož je zdraví rodiny u mne na prvním místě, používám přírodní potraviny nejen v každodenním jídelníčku, ale i kosmetice. Ráda experimentuji v kuchyni, fotím a objevuji magickou sílu přírody. Miluju spinning, aqua aerobic a geocaching.

přečtěte si také

Moderní antikoncepce není překážkou pro štíhlou linii / foto: pixabay.com

Hubnutí při antikoncepci? I to je možné!

Antikoncepce v životě každé ženy hraje dost zásadní roli, přesto na ni některé stále pohlíží …

Napsat komentář