Nepřehlédněte
Domů / Hubnutí / Jak zhubnout vnitřní stranu stehen: Zkuste účinné cviky!

Jak zhubnout vnitřní stranu stehen: Zkuste účinné cviky!

Chcete mít krásné gazelí nožky? Není problém, stačí zvolit jen správné cviky. Vzhledem k tomu, že při běžném pohybu svaly vnitřních stehen příliš nenamáháte, musíte se na tuto problémovou partii obzvlášť soustředit. Cvičíte, běháte, poskakujete a pořád hledáte nejlepší způsob, jak zhubnout vnitřní stranu stehen? Tvarování a zpevnění stehen je sice během na dlouhou trať, ale naštěstí existují opravdu účinné cviky. Ovšem jenom samotné posilování nestačí, celkový zdravý životní styl vás k cíli nakonec dovede.

Při cvičení si nechte odborně poradit / foto: pixabay.com
Při cvičení si nechte odborně poradit / foto: pixabay.com

 

Začněte hubnout stehna

Jestliže nejste spokojeni se svojí postavou a chcete zhubnout právě na stehnech, pak musíte v celém organismu nastartovat hubnoucí proces, při kterém bude vaše tělo spalovat nepotřebné tukové zásoby. Ono se totiž nedá hubnout jen v té části těla, jež si určíte, pokud hubnete, pak všude na celém povrchu, tedy i na stehnech. Je pravda, že právě stehna jsou při hubnutí dost tvrdý oříšek, ale prostřednictvím efektivní metody, jak zhubnout vnitřní stranu stehen, se dokážete tohoto nepříjemného problému záhy zbavit. Zvlášť v létě, kdy se vám nohy dřou o sebe, není o co stát.

Zpevněte vnitřní stranu stehen

Podstata zmenšení vnitřní strany stehen spočívá v efektivním cvičení, které je zaměřené jednak na spalování tuků v celém těle (tedy i na stehnech) a jednak na zpevnění dané partie. Kondiční cvičení, jako je pomalý běh nebo svižná chůze, musíte skloubit dohromady s intenzivním silovým tréninkem. Jenom vzájemnou kombinací těchto dvou typů cvičení dosáhnete svého cíle.

Kondiční běh podpoří spalování tuku i na stehnech / foto: pixabay.com
Kondiční běh podpoří spalování tuku i na stehnech / foto: pixabay.com

Cvičte tuto sérii cviků:

Hluboké dřepy – budete chvíli jak na hodině baletu. Stoupněte si rovně a lehce se něčeho přidržte (stolu, židle), nohy dejte od sebe a špičky vytočte směrem ven. Nadechněte se a pomalu klesejte do dřepu, chvíli setrvejte a s výdechem opět stoupněte nahoru. Opakujte 10x ve třech následných sériích.

Stlačování míče – vezměte si nějaký měkký míč, lehněte rovně na zem a pokrčte nohy. Míč vložte mezi kolena a po dobu tří vteřin je tlačte k sobě, poté povolte. Opakujte 25x ve třech sériích.

Kmity nohou – lehněte si na zem na podložku na bok, ruku dejte pod hlavu a dopředu dejte pokrčenou horní nohu. Spodní noha je natažená, zvedněte ji do vzduchu a kmitejte s ní nahoru a dolů v rozmezí 10 – 15 cm. Důležité je, abyste nohu nepoložili na zem, poté nohy vystřídejte. Opakujte 15x ve třech sériích, zvlášť na každou nohu.

Všechny cviky pro zpevnění je důležité dělat pomalu, aby vnitřní strana stehen byla důkladně cítit. Cvičení je dobré zakončit protahovacími cviky, kde se snažíte jít do maximálního rozsahu pohybu, kam vás tělo pustí.

 

Nejen cvičením, ale i stravou hubnete

Samotné cvičení vám na zhubnutí stehen stačit nebude, musíte také zdravě jíst. Pokud chcete při hubnutí fyzickou aktivitu podpořit nějakou zázračnou dietou či totální hladovkou, pak vězte, že na to doplatíte. Do takových extrémů se raději ani nepouštějte! Abyste hubli, musíte jíst, pravidelně, několikrát za den. Do jídelníčku zařaďte potraviny s obsahem kvalitních bílkovin, komplexních sacharidů, zdravých tuků a dbejte na pitný režim. Bude-li mít vaše tělo dostatek živin, nebude si nic v podobě tuku ukládat na horší časy. 

Rychlé hubnutí můžete rovněž podpořit účinným redukčním režimem například v podobě proteinové diety KetoMIX. Ta funguje na principu zvýšeného příjmu bílkovin za současného omezení sacharidové složky ve stravě. KetoMIX je sestaven plně na přírodní bázi, neobsahuje lepek a tudíž vám může výrazně pomoci zejména se spalováním tukových zásob v oblasti břicha. Jedná se o rozmanitou stravu v instantní formě, kterou si jednoduše připravíte za pár minut. Kromě toho denně konzumujete dle přiloženého jídelníčku další potraviny s vysokým obsahem bílkovin. KetoMIX je vhodný pro všechny, kdo chtějí hubnout a přitom jíst zdravě.

TIP: V eshopu KetoMIX koupíte jednu porci jídla jen za 36 Kč. Přitom po celou dobu hubnutí máte k dispozici individuální výživové poradenství zdarma.

Celodenní jídelníček si rozvrhněte tak, abyste potraviny s obsahem komplexních sacharidů konzumovali nejlépe v ranních a dopoledních hodinách. Směrem k večeru přidávejte bílkoviny, které by měly převažovat hlavně při večeři. Když budete na konci dne jíst stravu bohatou na proteiny, bude vaše tělo spalovat tuky i v noci během spánku. Jen mu k tomu musíte vytvořit vhodné podmínky v podobě ideální večeře. Z toho důvodu je také dobré před spaním vypít proteinový nápoj. Ke každému jídlu si dopřejte pořádný kopec zeleniny, tu můžete na rozdíl od ovoce jíst bez omezení a vždy by měla zabírat nejméně polovinu talíře.

Posilujte správně

Aby cvičení přineslo svůj očekávaný efekt a skutečně jste zhubli vnitřní stranu stehen, musíte posilovat správně. Spousta cviků se dá provádět v domácích podmínkách (viz. výše uvedené cviky na stehna) a nemusíte si hned kupovat permanentku do fitka. Záleží jen na vás, jakou zvolíte intenzitu a počet jednotlivých opakování.

Před samotným tréninkem minimálně 30 minut až dvě hodiny nic nejezte, tělo tak bude při spalování rovnou čerpat energii z tukových zásob. Naproti tomu asi půl hodiny po cvičení si dopřejte kvalitní jídlo složené ze sacharidů nebo bílkovin pro regeneraci svalů.

Vstupte do eshopu

Na začátku cvičení je velmi důležité se nejprve krátce rozehřát. Tím se v těle aktivuje metabolismus a také svaly. Rozehřát se můžete desetiminutovým šlapáním na rotopedu, poklusem či skoky na místě a nebo skákáním přes švihadlo. Cvičení se věnujte alespoň půl hodiny, jednotlivé cviky střídejte a poté zopakujte znovu celé série. Cviky provádějte především tahem, ne tlakem a sestavte si svůj vlastní tréninkový plán. Posilujte ideálně 3x týdně a při cvičení se ničím nerozptylujte (sledováním televize, poslechem hudby, atd.). Když se na cvičení nebudete dostatečně soustředit, řadu cviků nebudete provádět správně, což potom nemá žádný smysl. Chcete-li opravdu zhubnout vnitřní stranu stehen, musíte si pro cvičení vyhradit určitý čas.

Kromě posilování nezapomínejte nejméně dvakrát týdně také na aerobní fyzickou aktivitu a procvičujte i ostatní části těla, aby nedocházelo ke svalovým dysbalancím.

Jedna lekce aerobicu vám dá také pořádně zabrat / foto: pixabay.com
Jedna lekce aerobicu vám dá také pořádně zabrat / foto: pixabay.com

 

Po cvičení dbejte na důkladné protažení posilovaných partií. Určitě nechcete mít natažená stehna následující 3 dny, což by vám také mohlo ubrat spoustu cvičebního elánu. Nejlepšími strečinkovými cviky na protažení vnitřní strany stehen jsou motýlek (v sedě se chodidla dotýkají a nohy kmitají), klasické přitahování k jedné noze v překážkovém sedu nebo protažení ve stoje přenášením váhy z jedné nohy na druhou a dotýkáním se chodidel.

Některé cviky lze provádět za pomoci velkých gymnastických míčů, malých overballů nebo posilovací gumy.

Vhodným cvičením a zdravou stravou skutečně dosáhnete zeštíhlení vnitřní strany stehen. Jen buďte trpěliví a rozhodně nic nevzdávejte po prvním týdnu. Hubnutí chce čas.

Autor: Martina

Ahoj, jmenuji se Martina, je mi 27 let a o zdravý životní styl se v podstatě zajímám už od střední školy. V současné době se snažím působení v oboru skloubit dohromady s péčí o malou dcerku. Jelikož je zdraví rodiny u mne na prvním místě, používám přírodní potraviny nejen v každodenním jídelníčku, ale i kosmetice. Ráda experimentuji v kuchyni, fotím a objevuji magickou sílu přírody. Miluju spinning, aqua aerobic a geocaching.

přečtěte si také

Každodenní jídelníček rozhoduje o tom, v jaké budete kondici / foto: pixabay.com

Jak odkyselit organismus a začít hubnout? Tady je podrobný návod!

Necítíte se delší dobu ve své kůži? Jste unavení, podráždění, bez elánu a jen stěží …

Napsat komentář