Nepřehlédněte
Domů / Hubnutí / Jak zhubnout vnitřní stranu stehen: Zkuste účinné cviky!

Jak zhubnout vnitřní stranu stehen: Zkuste účinné cviky!

Chcete mít krásné gazelí nožky? Není problém, stačí zvolit jen správné cviky. Vzhledem k tomu, že při běžném pohybu svaly vnitřních stehen příliš nenamáháte, musíte se na tuto problémovou partii obzvlášť soustředit. Cvičíte, běháte, poskakujete a pořád hledáte nejlepší způsob, jak zhubnout vnitřní stranu stehen? Tvarování a zpevnění stehen je sice během na dlouhou trať, ale naštěstí existují opravdu účinné cviky. Ovšem jenom samotné posilování nestačí, celkový zdravý životní styl vás k cíli nakonec dovede.

Zdroj: stockimages / FreeDigitalPhotos.net
Zdroj: stockimages / FreeDigitalPhotos.net

Začněte hubnout stehna

Jestliže nejste spokojeni se svojí postavou a chcete zhubnout právě na stehnech, pak musíte v celém organismu nastartovat hubnoucí proces, při kterém bude vaše tělo spalovat nepotřebné tukové zásoby. Ono se totiž nedá hubnout jen v té části těla, jež si určíte, pokud hubnete, pak všude na celém povrchu, tedy i na stehnech. Je pravda, že právě stehna jsou při hubnutí dost tvrdý oříšek, ale prostřednictvím efektivní metody, jak zhubnout vnitřní stranu stehen, se dokážete tohoto nepříjemného problému záhy zbavit. Zvlášť v létě, kdy se vám nohy dřou o sebe, není o co stát.

Zpevněte vnitřní stranu stehen

Podstata zmenšení vnitřní strany stehen spočívá v efektivním cvičení, které je zaměřené jednak na spalování tuků v celém těle (tedy i na stehnech) a jednak na zpevnění dané partie. Kondiční cvičení, jako je pomalý běh nebo svižná chůze, musíte skloubit dohromady s intenzivním silovým tréninkem. Jenom vzájemnou kombinací těchto dvou typů cvičení dosáhnete svého cíle.

Cvičte tuto sérii cviků:

Hluboké dřepy – budete chvíli jak na hodině baletu. Stoupněte si rovně a lehce se něčeho přidržte (stolu, židle), nohy dejte od sebe a špičky vytočte směrem ven. Nadechněte se a pomalu klesejte do dřepu, chvíli setrvejte a s výdechem opět stoupněte nahoru. Opakujte 10x ve třech následných sériích.

Stlačování míče – vezměte si nějaký měkký míč, lehněte rovně na zem a pokrčte nohy. Míč vložte mezi kolena a po dobu tří vteřin je tlačte k sobě, poté povolte. Opakujte 25x ve třech sériích.

Kmity nohou – lehněte si na zem na podložku na bok, ruku dejte pod hlavu a dopředu dejte pokrčenou horní nohu. Spodní noha je natažená, zvedněte ji do vzduchu a kmitejte s ní nahoru a dolů v rozmezí 10 – 15 cm. Důležité je, abyste nohu nepoložili na zem, poté nohy vystřídejte. Opakujte 15x ve třech sériích, zvlášť na každou nohu.

Všechny cviky pro zpevnění je důležité dělat pomalu, aby vnitřní strana stehen byla důkladně cítit. Cvičení je dobré zakončit protahovacími cviky, kde se snažíte jít do maximálního rozsahu pohybu, kam vás tělo pustí.

Nejen cvičením, ale i stravou hubnete

Samotné cvičení vám na zhubnutí stehen stačit nebude, musíte také zdravě jíst. Pokud chcete při hubnutí fyzickou aktivitu podpořit nějakou zázračnou dietou či totální hladovkou, pak vězte, že na to doplatíte. Do takových extrémů se raději ani nepouštějte! Abyste hubli, musíte jíst, pravidelně, několikrát za den. Do jídelníčku zařaďte potraviny s obsahem kvalitních bílkovin, komplexních sacharidů, zdravých tuků a dbejte na pitný režim. Bude-li mít vaše tělo dostatek živin, nebude si nic v podobě tuku ukládat na horší časy.

Vhodným cvičením a zdravou stravou skutečně dosáhnete zeštíhlení vnitřní strany stehen. Jen buďte trpěliví a rozhodně nic nevzdávejte po prvním týdnu. Hubnutí chce čas.

NATURHOUSE

Autor: Martina

Ahoj, jmenuji se Martina, je mi 27 let a zájem o zdravé potraviny mne přivedl až ke studiu nutričního terapeuta na vysoké škole. V současné době se snažím podnikání v oboru skloubit dohromady s péčí o malou dcerku. Jelikož je zdraví rodiny u mne na prvním místě, používám přírodní potraviny nejen v každodenním jídelníčku, ale i kosmetice. Ráda experimentuji v kuchyni, fotím a objevuji magickou sílu přírody. Miluju spinning a aqua aerobic.

přečtěte si také

Zdroj: Ambro / FreeDigitalPhotos.net

Jak zhubnout paže? Chce to správné cviky!

Povislé paže mohou působit stejně nevzhledně jako silné ruce zápasníka sumo. S přibývajícím věkem svaly …

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *