Nepřehlédněte
Domů / Hubnutí / Rychlý způsob, jak zhubnout břišní tuk

Rychlý způsob, jak zhubnout břišní tuk

Lidé se od sebe navzájem liší tělesnou konstitucí, a proto se každému ukládá tuk na jiných částech těla. Někomu na bocích, stehnech a jinému právě na břiše. Jednoho dne zjistíte, že nemůžete dopnout kalhoty, neforemné břišní faldy doslova přetékají a vy se nestačíte divit, kde se najednou vzaly. Svůj podíl na tom má váš dosavadní způsob života, jaký vedete. Nezdravá, kaloricky značně vydatná strava a minimální energetický výdej se bohužel negativně projevil na vaší postavě. Pokud vám blesklo hlavou, že je něco špatně a musíte zhubnout, pak jste učinili správné rozhodnutí. Opravdu existuje rychlý způsob, jak zhubnout břišní tuk a jak se dostat znovu do formy.

Zdroj: marin / FreeDigitalPhotos.net
Zdroj: marin / FreeDigitalPhotos.net

Sklapovačky na břicho vás tuku nezbaví!

Mezi lidmi je neustále rozšířený názor, že na hubnutí břicha stačí různé posilovací cviky, zvláště pak sklapovačky. Je to nesmysl. Hubnout se nedá jen v určitých oblastech těla. Pokud má organismus čerpat energii z uložených tukových zásob, pak ji čerpá rovnoměrně ze všech partií těla, jen v místech, kde je tuku nejvíce, ubývá nejpomaleji. Z toho důvodu, abyste hubli, musíte upravit nejen jídelníček, ale zvolit i vhodnou fyzickou aktivitu. Pouze cviky na břicho vás pupku nikdy nezbaví. Tímto způsobem docílíte pouze toho, že dojde k nárůstu svalové hmoty v oblasti břicha, která však zůstává ukryta pod vrstvou podkožního tuku. A výsledek? Paradoxně se vám objem břicha může ještě zvětšit, což vás demotivuje k dalším snažení. Avšak účinných metod, jak zhubnout břišní tuk bez následného jo-jo efektu, je mnoho.

Jak spálit tuk na břiše?

Nejprve se zamyslete nad svým životním stylem a popravdě si přiznejte, jaké jídlo konzumujete a jak se hýbete. Chcete-li totiž zhubnout, musíte upravit zejména svoji stravu a pohyb zařadit na program každého dne. Silná motivace, pevná vůle a sebezapření vás dovedou k vašemu vysněnému cíli a brzy zpozorujete první úbytky na váze.

Upravte stravu

Překontrolujte doma obsah lednice a veškeré nevhodné potraviny nekompromisně vyhoďte. Tučné sýry, uzeniny, majonézy, sladkosti, atd. nahraďte potravinami, které jsou po stránce živin pro vaše tělo přínosem. Pestrá vyvážená strava musí obsahovat správný poměr bílkovin, tuků a sacharidů. Jezte pravidelně, 5x – 6x denně, nevynechávejte snídani a dbejte na dostatečný pitný režim.

Kardio cvičení

Přebytečné kalorie spálíte jakoukoli dlouhodobou fyzickou aktivitou při nízké zátěži, každý den minimálně 20 minut. Jednotlivé sportovní aktivity můžete střídat, jeden den půjdete na dvacet minut běhat, druhý den se projedete na kole v přírodě nebo se vydáte na hodinovou procházku. Můžete si jít zaplavat na bazén, zahrát tenis, fotbal, hokej, případně si dát lekci aerobiku či zumby.

Posilovací cviky na břicho mají také svůj specifický význam. Svalová hmota čerpá více energie, čímž zrychluje metabolismus v těle, ale sama o sobě vás tuku na břiše nezbaví. Proto je důležité skloubit aerobní cvičení s posilovacími cviky, které vám vymodelují krásné ploché břicho.

Pokud ale za vynaloženou fyzickou námahu odměníte svoje tělo hamburgrem ve fast foodu a nebo dortíkem v cukrárně, věřte, že jste se snažili zbytečně. Takto hubnutí opravdu nefunguje!

NATURHOUSE

Autor: Martina

Ahoj, jmenuji se Martina, je mi 27 let a zájem o zdravé potraviny mne přivedl až ke studiu nutričního terapeuta na vysoké škole. V současné době se snažím podnikání v oboru skloubit dohromady s péčí o malou dcerku. Jelikož je zdraví rodiny u mne na prvním místě, používám přírodní potraviny nejen v každodenním jídelníčku, ale i kosmetice. Ráda experimentuji v kuchyni, fotím a objevuji magickou sílu přírody. Miluju spinning a aqua aerobic.

přečtěte si také

Zdroj: Ambro / FreeDigitalPhotos.net

Jak zhubnout paže? Chce to správné cviky!

Povislé paže mohou působit stejně nevzhledně jako silné ruce zápasníka sumo. S přibývajícím věkem svaly …

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *