Nepřehlédněte
Domů / Hubnutí / Co funguje na hubnutí břicha bez cvičení?

Co funguje na hubnutí břicha bez cvičení?

Převalují se vám špeky na břiše a jen stěží dopnete kalhoty? Toužíte po plochém břichu, ale nechce se vám trápit v posilovně? Nemusíte, existují způsoby, jak docílit výrazného zhubnutí břicha i bez cvičení. Ovšem na druhou stranu je třeba si uvědomit, že pravidelný pohyb a racionální jídelníček jsou faktory při hubnutí natolik provázané, že absence jen jednoho z nich je častou příčinou neúspěchu. Pokud chcete hubnout rychle a efektivně, musíte na každé hubnutí pohlížet jako na komplexní záležitost celého těla. Nejde zhubnout jen v určité partii, která se vám nelíbí. Když se rozhodnete hubnout, tak celkově, jen v místech, kde je tuku nejvíce bude samozřejmě jeho spalování trvat nejdéle. Je-li to ve vašem případě právě oblast břicha, je nutné zvolit nejúčinnější metodu. Ta spočívá zejména ve vhodně upraveném jídelníčku a alespoň minimální fyzické námaze. Vzhledem k tomu, že na hubnutí se skladba stravy podílí největší možnou mírou, nemusíte si hned kupovat permanentku do fitka. Budete-li dodržovat určité zásady, zhubnete, stačí jen chtít.

Zdroj: marin / FreeDigitalPhotos.net
Zdroj: marin / FreeDigitalPhotos.net

Co platí na břišní tuk?

Abyste měli krásné ploché bříško, musíte se v prvé řadě zaměřit na svůj jídelníček. To ale neznamená, že omezíte energetický příjem natolik, že vaše tělo bude hladovět a strádat. Kdepak, taková cesta vám do budoucna způsobí jen nežádoucí jo-jo efekt, což dokáže v konečném výsledku pěkně rozhodit i vaši psychiku. Hubnutí sice vyžaduje snížení kalorického denního příjmu, ovšem za předpokladu, že tělu dodáte všechny nezbytné složky stravy. Tedy dostatek bílkovin, sacharidů, zdravých tuků, vitamínů, minerálních látek. Velmi důležité je jíst pravidelně a začít hned po ránu snídaní, aby vás během dne nepřepadl vlčí hlad. Avšak naučit se správně poskládat svůj každodenní jídelníček není právě jednoduché.

Chci zhubnout >>

 

Pokud chcete zhubnout a rychle vidět první výsledky, je dobré si na začátku pomoci vhodnou dietou, abyste správně nastartovali účinné spalování tuků. S tím vám může velmi jednoduše pomoci například proteinová dieta KetoMIX, která funguje i bez cvičení. Hubnete vlastně jen vhodnou úpravou stravy tak, abyste tělu dodali všechny nezbytné živiny, cítili se dobře a přitom hubli. Postupně se naučíte, jaké potraviny nakupovat, co je pro vás dobré a co ne. Tím pádem předejdete riziku jo-jo efektu a zhubnete natrvalo. Navíc, KetoMIX je bez lepku a právě přítomnost lepku ve stravě výrazně souvisí s hubnutím břicha. Když vyřadíte veškeré bílé pečivo a nahradíte ho celozrnným, záhy poznáte, jak vám břicho jakoby splaskne. A toho chcete přeci docílit.

TIP: V eshopu KetoMIX koupíte všechna jídla samostatně nebo jako součást celého redukčního balíčku. Jejich příprava vám zabere jen pár minut času, takže hubnete i při maximální pracovní vytíženosti.

Jídelníček na ploché břicho

Špeky na břiše trápí nejen ženy, ale i muže a velmi úzce souvisí s tím, co jíte. Přemíra sacharidů, sladkých a tučných pokrmů, všechny ty pamlsky, chipsy, tyčinky, alkohol, bohaté přílohy se projeví právě na břiše. A proto musíte od základu změnit svůj dosavadní způsob stravy. Zaměřit se především na čerstvé potraviny a naučit se z nich připravovat chutná jídla.

Podzim je ideální čas na hubnutí!

Nestihla jste zhubnout do plavek? Dovolená už je za vámi? Nevadí! Nikdy není pozdě začít! Do příští sezóny budete mít postavičku jako lusk. Nenechte se ale připravit o další šanci a nečekejte až na Nový rok. Dávno už neplatí, že se tělo v podzimním období zásobuje energií na zimu, ukládá tuk a tloustne. Už je přece jiná doba, a proto nemusíme ani v třeskutých mrazech řešit nedostatek jídla jako naši předci. Zhubnout můžeme kdykoli, ale právě na podzim nám to půjde lépe, než v létě. A víte proč?

  • po dovolené máme plno sil a odhodlání k novým změnám
  • nikdo nás už neláká na letní grilovačky plné skvělých steaků a dobrého piva, není nutné odolávat dovolenkovým nástrahám all inclusive jídelníčku
  • po prázdninách jsme se vrátili zpátky do zaběhnutého rodinného režimu a snadněji dodržujeme jídelníček, školní docházka dětí nám přináší i více času pro sebe sama
  • podzim je ideální čas pro venkovní aktivity, není horko ani zima, ale přesně tak akorát
  • den se krátí, brzy je tma a dříve také zalehneme do postele (odpadají i večerní nájezdy na lednici), pořádně se vyspíme a vstáváme plné energie
  • místo studené limonády si raději uvaříme teplý čaj (neoslazený má nulovou kalorickou hodnotu), což nám usnadňuje hubnutí
  • zdravý jídelníček vsází hlavně na konzumaci čerstvé zeleniny a ovoce – obchody naštěstí nabízí široký výběr z letní úrody
  • na podzim už nemusíme ve stresu "hubnout do plavek", netlačí nás čas, naopak v klidu hubneme do další letní sezóny

Myslíte, že na tom něco je? Pak si dejte pevný cíl a pojďte do toho. Zhubli jiní, zhubnete taky, ale musíte začít. Jak? Jednoduše, postavte svůj jídelníček na proteinových jídlech KetoMix, která jsou navíc obohacena o vitamíny a minerály. Nabraná kila začnou mizet sama od sebe a zároveň podpoříte svůj imunitní systém oslabený sychravým počasím. Vaše tělo dostane přesně to, co právě teď potřebuje.

Podzimní balíček KetoMix nabízí 5x denně vyvážený jídelníček rovnou na talíř:

Podzimní balíček KetoMix / foto: ketomix.cz

Podzimní balíček získáte se slevou 15 % oproti tomu, kdybyste jednotlivá jídla kupovali samostatně. Nový životní styl nastartujete s příchodem podzimu a užijete si nádherné Vánoce. Spokojenější život v novém těle se odrazí na vaší dobré náladě a nebudete mít obavy si na konci roku alespoň trochu zahřešit.

Koupit Podzimní balíček >>

Abyste hubli, je nutné snížit váš energetický příjem, avšak zachovat dostatek všech nezbytných živin, které tělo potřebuje. Vzájemnou kombinací nutričně hodnotných potravin dosáhnete toho, že budete nejen hubnout, ale po všech stránkách se budete cítit mnohem lépe. Důsledně dbejte také na pravidelnost v jídle a jezte nejlépe každé 2 – 3 hodiny. Tím si váš organismus zvykne na soustavný příjem živin a nebudete trpět pocitem hladu. Správně sestavený jídelníček povzbudí váš metabolismus a organismus začne spalovat vlastní tukové zásoby.

Z jídelníčku vyřaďte:

  • jednoduché sacharidy (sladká jídla, buchty, koláče, koblihy, zákusky)
  • smažená a tučná jídla
  • pečivo z bílé mouky
  • uzeniny a masné výrobky
  • průmyslově zpracované výrobky a polotovary
  • alkohol a slazené limonády
  • potraviny s vysokým obsahem škrobů (brambory)

Pro snadné ukládání tuku na břiše není nic horšího než pravidelné obědy nebo večeře ve fastfoodu, restauraci nebo pizzerii. Pokud chcete doopravdy zhubnout, musíte celkově pozměnit svůj životní styl a místo rychlého hamburgru si dopřát třeba proteinový koktejl.

Do jídelníčku naopak zařaďte:

  • spoustu zeleniny (hlavně zelené), ovoce jezte jen v dopoledních hodinách
  • komplexní sacharidy (celozrnné pečivo, cereální výrobky)
  • vlákninu
  • ryby, krůtí a kuřecí maso
  • netučné sýry a mléčné výrobky
  • ořechy, semínka
  • luštěniny

Hubnutí břicha je dobré také podpořit zvýšeným příjmem bílkovin neboli proteinů. Jejich zpracování je pro organismus energeticky náročnější, a proto vás dokážou zasytit na dlouhou dobu. Pomáhají také udržovat svalovou hmotu, jejíž objem se podílí na hodnotách bazálního metabolismu. Čím více svalů na těle máte, tím lépe a efektivněji hubnete. Svaly doslova hubnou za vás, i když právě nic neděláte.

Koupit dietu KetoMIX

Nezapomínejte na tekutiny

Bez pravidelného pitného režimu nemůže být žádné hubnutí úspěšné. Dostatek tekutin je důležitý pro správnou látkovou výměnu v těle. A začít můžete hned po ránu. Sklenice vody s citronem rozproudí váš metabolismus na plné obrátky ještě před snídaní. Během dne pak pijte nejlépe obyčejnou neperlivou vodu, neslazené minerálky, bylinkové nebo ovocné čaje. Výrazný vliv na hubnutí má kvalitní zelený čaj.

Dehydratace organismu způsobuje zadržování vody, což může vést k příbytku váhy až o 4 kilogramy. Proto denně vypijte alespoň osm sklenic vody. Vyhýbejte se slazeným limonádám, které obsahují velké množství cukru.

Hubnutí břicha bez cvičení

Pokud se rozhodnete hubnout jen samotnou úpravy stravy, tedy bez cvičení, počítejte s tím, že vám snižování váhy bude trvat déle, než kdybyste přidali i pravidelný pohyb. Přeci jen, cvičení se podílí značnou mírou na udržování svalové hmoty a tu právě při hubnutí potřebujete nejvíce. Jakákoli fyzická aktivita formou aerobního pohybu dokáže rychleji spalovat tukové zásoby v těle. Budete-li navíc posilovat i břicho, krásně vytvarujete celé tělo. Pokud jste však natolik pracovně vytíženi, že se vám do týdenního harmonogramu práce absolutně nevejde ani hodinka času na cvičení, pak musíte pečlivě dbát na to, co jíte.

Hubnoucí pás MASTER neopren / foto: nejlevnejsisport.cz

TIP: Zeštíhlující neoprénový pás je určen zejména na zeštíhlení v oblasti břicha a boků. Jeho zahřívací efekt se doporučuje využívat zejména při cvičení. Teplo vznikající pohybem přispívá k rychlejšímu a snazšímu spalování tuků.

Když budete pás nosit hodinu denně, brzy docílíte tvarování problémových partií. V e-shopu ho můžete koupit za cenu 200 Kč. Neoprénový pás pomáhá také velmi dobře zpevnit záda při sportu.

Koupit v e-shopu >>

 

Hubnutí je vždy individuální záležitost a každé tělo na změny reaguje jinak. Jestliže máte pocit, že se vaše snaha míjí účinkem, zkuste se obrátit na odborníky v nutriční poradně. Sestaví vám jídelníček na míru, který bude fungovat i bez cvičení.

Autor: Martina

Ahoj, jmenuji se Martina, je mi 27 let a o zdravý životní styl se v podstatě zajímám už od střední školy. V současné době se snažím působení v oboru skloubit dohromady s péčí o malou dcerku. Jelikož je zdraví rodiny u mne na prvním místě, používám přírodní potraviny nejen v každodenním jídelníčku, ale i kosmetice. Ráda experimentuji v kuchyni, fotím a objevuji magickou sílu přírody. Miluju spinning, aqua aerobic a geocaching.

přečtěte si také

Jak zhubnout do Vánoc bez hladovění: Za 7 dní až 2 kila dolů!

Chcete mít o Vánocích přímo okouzlující postavu a vypadat naprosto úžasně? Nic není nemožné, všechno …

Napsat komentář