Fitness cuketové placky: Chutnají podobně jako placky z brambor

Máte rádi bramborové placky? A víte, že ani při hubnutí se jich nemusíte vzdát? Jen je tedy samozřejmě trochu přizpůsobíte svému redukčnímu jídelníčku. Mám pro vás výbornou alternativu. Chuťové buňky si přijdou na své a zároveň ničím nenarušíte proces spalování tuků. Místo brambor jednoduše použijete cuketu a budete mít cuketové placky. Nádherně voní česnekem a majoránkou stejně jako ty bramborové. Nemají v sobě téměř žádné sacharidy, naopak dodají další potřebnou dávku bílkovin. A ještě jsou úplně bez lepku. Chcete si na nich pochutnat?  

Cuketové placky neobsahují skoro žádné sacharidy, zato jsou plné živin potřebných při hubnutí / foto: archiv autorky

 

Fitness cuketové placky

Osobně mám velmi ráda placky na všechny možné způsoby. Květákové, cuketové, z brokolice, a i klasické bramboráky. Jenomže ty jsou právě energeticky poměrně vydatné, a tak se při dietě příliš nehodí. Ale to vůbec nevadí. 

Připadá mi totiž, že právě placky z cukety jsou stejně ještě mnohem lepší. Vážně, cuketa je pro ně jako stvořená. S česnekem a majoránkou se příjemně sladí dohromady. Rozdíl od klasických bramboráků je naprosto minimální. 

Cuketa je velmi zdravá zelenina, která dokáže po celý rok zpestřit každodenní jídelníček. I během zimních měsíců ji koupíte v kterémkoliv obchodě, takže velká výhoda. 

Cuketa je pro tělo důležitým zdrojem cenných výživných látek, je plná vitamínů (zejména A a B), minerálů (hořčík, železo, vápník, zinek, draslík a mnohé další) a vlákniny. Tato nízkokalorická zelenina obsahuje až 91 % vody, takže při snaze o zhubnutí je to v kuchyni naprosto ideální surovina. Zasytí, doplní tělu energii a v podobě cuketových placek si na ní výtečně pochutnáte

Cuketovým plackám lze stěží odolat, jsou možná ještě lepší, než ty bramborové / foto: archiv autorky

 

Cuketové placky si můžete dopřát k obědu či večeři. Hotové jsou za pár minut, žádné složité vaření. Zdravé jídlo tak máte během chvilky na stole. 

Budete potřebovat:

Postup: 

  1. Cuketu opláchneme a ve větší misce nastrouháme na slzičkovém struhadle. 
  2. Přidáme bílek z jednoho vejce, ochutíme solí, pepřem a majoránkou.
  3. Do směsi prolisujeme dva stroužky česneku. Přisypeme odměrku KetoMix sýrové omelety a vše společně dobře promícháme.
  4. Pánev zlehka potřeme olejem, nabereme lžíci směsi a z obou stran opečeme malé bramboráčky.
  5. Na talíři servírujeme placky s další zeleninou

Dobrou chuť!

Proč používat potraviny KetoMix?

KetoMix představuje potraviny s nízkým obsahem sacharidů, které se uplatní nejen v běžném zdravém jídelníčku, ale také v redukčním režimu. Jejich přednosti určitě ocení všichni zastánci zdravého životního stylu.

KetoMix potraviny obsahují vyvážený poměr všech důležitých živin, které lidské tělo potřebuje pro svou správnou funkci a vy se tak cítili v dobré kondici.

Proteinová jídla KetoMix / foto: ketomix.cz
  • zdravé potraviny bez škodlivé chemie
  • poskládáte s nimi svůj celodenní jídelníček od snídaně až po večeři
  • široký výběr potravin nasladko i naslano
  • pomáhají účinně zhubnout bez hladu a cvičení (lze využít redukční balíček)
  • vhodné i pro alergiky na lepek, vegetariány a vegany
  • jednoduché na přípravu
  • šetří čas i peníze
Koupit jídla KetoMix >>

 

TIP: Cuketové placky můžete pro změnu podávat také s tvarohovým dipem ochuceným bylinkami. 

Autor: Hana S.

Jmenuji se Hanka a je mi 25 let. Jsem copywriterka a o zdravý životní styl se zajímám již několik let. Prostřednictvím blogových článků se snažím ostatní inspirovat k tomu, aby více pečovali o své zdraví a jedli kvalitní, vyvážená a především chutná jídla. S úsměvem na tváři experimentuju v kuchyni, nadšeně píšu a fotím. Miluju kvalitní kávu, pozitivní lidi, toulky přírodou a relaxaci při józe.

přečtěte si také

Vaříme dietně a zdravě: Fitness špagety s bazalkovým pestem

Máte rádi těstoviny? U nás se zcela pravidelně objevují v jídelníčku. Hodí se k obědu …

Napsat komentář