Nepřehlédněte
Domů / Hubnutí / Jak zhubnout ve stehnech, aby nezvětšovala objem svalů

Jak zhubnout ve stehnech, aby nezvětšovala objem svalů

Nejste spokojeni se svojí postavou a toužíte po hubenějších stehnech? Někdo má vystouplé břicho, jiný široké boky nebo silná stehna, každý je prostě od přírody předurčen k tomu, že se mu tuk ukládá v určité části těla. Genetickou dispozici nijak nezměníte, ale zmenšit zásoby tuku v těle s trochou snahy a píle dokážete. Ovšem chce to zvolit správnou strategii! V opačném případě nebude vaše snaha dostatečně účinná a místo krásných štíhlých stehen si vybudujete mohutné svaly. Chcete-li tedy zhubnout stehna, nemůžete se zaměřit jen na tyto partie, ale k hubnutí musíte přistupovat jako ke komplexní záležitosti celého těla. Nejúčinnějším způsobem, jak zhubnout ve stehnech, je nejenom vhodně zvolená sportovní aktivita, ale zároveň i zdravý jídelníček.

Zdroj: nenetus / FreeDigitalPhotos.net
Zdroj: nenetus / FreeDigitalPhotos.net

Chci zhubnout stehna

Jestliže vás trápí silná stehna a rozhodli jste se hubnout, pak se nemůžete zaměřit jen na tuto oblast těla. Takto hubnutí nefunguje. Abyste docílili spalování tuku v těle jako celku (tedy i na stehnech), je nutné zahájit redukční režim a změnit dosavadní životní styl. Uvědomte si, že tukové zásoby, jež máte uloženy právě ve stehnech, vám nevznikly ze dne na den, ale jsou projevem vašeho způsobu života, jaký jste vedli po dobu minimálně několika měsíců či let. Určitě vás potěší, že opravdu existuje velmi efektivní metoda, jak zhubnout ve stehnech, která vás k zeštíhlení stehen dovede za pár týdnů. K tomu budete potřebovat jen dostatek pevné vůle a disciplíny.

Nejprve upravte jídelníček

Samotné složení jídelníčku se na hubnutí podílí největší mírou, a tak vaše stravovací zvyklosti musí projít razantní proměnou. Vysokokalorickou stravu založenou na přemíře tuku a cukru je nutné nahradit jídlem s nižší kalorickou hodnotou, váš denní příjem a výdej musí být v naprosté rovnováze. Velmi důležitá je pravidelnost v jídle, každé 2 – 3 hodiny je nutné tělu dodat nezbytné živiny. Pro hubnutí je velmi podstatný zvýšený příjem kvalitních bílkovin, které poskytují výživu svalům. Nezapomeňte, že množství svalové hmoty v těle ovlivňuje hodnotu bazálního metabolismu. Nezdravé tuky, sladkosti, bílé pečivo nahraďte potravinami s obsahem komplexních sacharidů a nezapomínejte na pitný režim.  

Podzim je ideální čas na hubnutí!

Nestihli jste zhubnout do plavek? Dovolená už je za vámi? Nevadí! Nikdy není pozdě začít! Do příští sezóny budete mít postavičku jako lusk. Nenechte se ale připravit o další šanci a nečekejte až na Nový rok. Zhubnete prostě na podzim a určitě vám to půjde lépe, než v létě. A víte proč?

  • po dovolené máte plno sil a odhodlání k novým změnám
  • nemusíte řešit plavky, letošní vyhoďte, za rok by vám byly stejně velké
  • nikdo vás už nebude lákat na letní grilovačky plné skvělých steaků, šťavnatých klobás, uleželých sýrů, grilovaného ovoce, báječné zmrzliny, dobrého piva, atd.
  • po prázdninách se opět vrátíte zpátky do svého zaběhnutého pracovního režimu a snadněji budete dodržovat pravidelný jídelníček
  • tropické letní teploty vás nebudou vybízet k lenošení
  • babí léto je ideální čas pro venkovní aktivity, není horko ani zima, ale přesně tak akorát (ráno se můžete proběhnout v ranní mlze a odpoledne se pod sluncem zalitou modrou oblohou projedete třeba na kole)
  • hubnoucí jídelníček vsází hlavně na konzumaci čerstvé zeleniny a ovoce, která právě v tomto období nabízí široký výběr z letní úrody

Myslíte, že na tom něco je? Pak si dejte pevný cíl a pojďte do toho. Zhubli jiní, zhubnete taky, ale musíte začít. Jak? Jednoduše, postavte svůj jídelníček na proteinových jídlech KetoMix a nabraná kila začnou mizet sama od sebe.

KetoMix nabízí 5x denně vyvážený jídelníček rovnou na talíř:

Proteinová dieta KetoMix / foto: ketomix.cz

Nastartujte nový životní styl s příchodem podzimu a užijete si nádherné Vánoce. Spokojenější život v novém těle se odrazí na vaší dobré náladě a nebudete mít obavy si na konci roku alespoň trochu zahřešit.

Koupit jídla KetoMix >>

Vhodné cvičení zeštíhlí stehna

Abyste měli krásná štíhlá stehna, musíte sportovat a cvičit. Ovšem není cvičení jako cvičení. Pokud budete trávit hodiny v posilovně a pouze intenzivně trénovat, narostou vám svaly a stehna zmohutní mnohem víc. Na hubnutí stehen musíte jinak. Ideální je kondiční cvičení jako je rychlá chůze, pomalý běh nebo heathing, což je sport, při kterém cvičíte na strojích simulujících lidskou chůzi. Pokud se takovému cvičení věnujete minimálně po dobu 40 minut, začne organismus čerpat energii z uložených tukových zásob a vy budete hubnout, samozřejmě i na stehnech.

Jenom kondiční cvičení nebude na hubnutí stehen stačit, je třeba je také pěkně vytvarovat. K tomu slouží řada speciálních posilovacích cviků, které uvedou do činnosti svaly v oblasti stehen. Posilujte vždy s menší zátěží, avšak zvyšujte počet opakování. Se cvičením to ale nijak nepřehánějte a vždy cvičte jen do té míry, kolik zvládnete.

Při každém hubnutí musíte být trpěliví, to platí zejména pro hubnutí stehen. Připravte se na to, že docílit krásných štíhlých stehen je během na dlouhou trať, a tak rozhodně nic nevzdávejte hned po prvním týdnu.

Autor: Martina

Ahoj, jmenuji se Martina, je mi 27 let a o zdravý životní styl se v podstatě zajímám už od střední školy. V současné době se snažím působení v oboru skloubit dohromady s péčí o malou dcerku. Jelikož je zdraví rodiny u mne na prvním místě, používám přírodní potraviny nejen v každodenním jídelníčku, ale i kosmetice. Ráda experimentuji v kuchyni, fotím a objevuji magickou sílu přírody. Miluju spinning, aqua aerobic a geocaching.

přečtěte si také

Jak být hubená jako vévodkyně Kate? Odhalte její tajemství

Vévodkyně z Cambridge Kate Middleton je krásná žena s vytříbeným vkusem. Po boku prince Williama …

Napsat komentář