Nepřehlédněte

Lehké palačinky bez cukru a bílé mouky: Opravdu si pochutnáte!

Křehké sladké palačinky často patří mezi nejoblíbenější jídla. Ale co štíhlá linie? Máte obavy, že po nich ztloustnete? Už nemusíte. Mám pro vás skvělý recept bez cukru a bílé mouky! Úžasná varianta pro všechny, kdo právě bojují s nadbytečnými kily. Bez nejmenších výčitek svědomí si můžete dopřát krásnou nadýchanou palačinku. Množství sacharidů snížíte na minimum a naopak bude plná bílkovin. Její chuť vás určitě dostane. Když ji naplníte tvarohem, přidáte ovoce, případně polejete rostlinným sladidlem… Nemůžete se dočkat až ji položíte na talíř? Podle tohoto receptu bude za pár minut na stole.

Zdravá palačinka bez cukru a bílé mouky / foto: archiv autorky

 

Zdravé palačinky bez mouky a bez cukru

Palačinkám se vůbec nemusíte vyhýbat. Tedy přesněji řečeno, opravdu zdravým palačinkám, které si můžete dopřát klidně hned po ránu. Obsahují samé výživově hodnotné suroviny, takže splňují veškeré požadavky na správnou a vyváženou snídani. Bílkoviny zasytí na celé dopoledne a lépe odoláte chutím na sladké. Ale i během dne nahradí třeba lehký oběd nebo večeři. O víkendu je můžete podávat jako chutný dezert ke kávě.

TIP: Zkuste palačinky potřít čekanko-arašídovým krémem (čtěte moji recenzi). Nemá v sobě tolik kalorií jako podobné sladké pomazánky a navíc dodá tělu potřebnou vlákninu

Jakmile tyto palačinky jednou ochutnáte, uvidíte, že už se k těm klasickým nikdy nevrátíte. Alespoň já to tak mám. Jiné totiž už ani nevařím. Jednou přidám více ovoce, jindy poleju rostlinným sladidlem, nebo naplním tvarohem či domácí marmeládou. A stále se mi nepřejedly :-). 

Palačinky skvěle chutnají s ovocným tvarohem a datlovým sirupem / foto: archiv autorky

 

Připravte si:

Postup: 

Podle návodu na obalu směsi KetoMix palačinky, připravíme těstíčko. Do šejkru nalejeme odměřené množství vody, přidáme odměrku suché směsi a důkladně protřepeme. Rozpálenou pánev potřeme kapkou oleje, vlijeme tekutou směs a usmažíme dozlatova tenkou palačinku. Po třech minutách otočíme a necháme zezlátnout také z druhé strany. Hotovou palačinku přendáme na talíř, promažeme ovocným tvarohem, ozdobíme ovocem a polijeme datlovým sirupem

Nemáte-li v lednici ovocný tvaroh, dejte vaničku tvarohu do mixéru a rozmixujte s ovocem, jaké máte právě po ruce (borůvky, maliny, jahody, meruňky,…).

Dobrou chuť!

TIP: Palačinky smažím vždy na kokosovém oleji, nádherně pak voní kokosem.

Znáte potraviny KetoMix?

Pokud ne, určitě se s nimi seznamte. Naprosto ideální pro všechny vyznavače zdravého životního stylu. Obsahují vše, co tělo potřebuje k tomu, aby správně fungovalo. Pomáhají nejen při hubnutí, ale když je zařadíte jako součást každodenního jídelníčku, snadno si udržíte svoji váhu natrvalo. S KetoMixem se zkrátka budete cítit po všech stránkách v pohodě.

Jaké jsou výhody jídel KetoMix?

Proteinová jídla KetoMix / foto: ketomix.cz
  • šetří čas, peníze i zdraví
  • neobsahují lepek, žádné konzervanty ani glutamáty
  • zdroj kvalitních bílkovin a vlákniny
  • mají nízký obsah sacharidů a tuků
  • dodávají tělu nezbytné vitamíny a minerály
  • vhodné i pro vegany
  • vybírat můžete až z 22 druhů sladkých i slaných jídel
  • pro redukci hmotnosti jsou připraveny hubnoucí balíčky
Koupit jídla KetoMix >>

Autor: Martina

Ahoj, jmenuji se Martina, je mi 27 let a o zdravý životní styl se v podstatě zajímám už od střední školy. V současné době se snažím působení v oboru skloubit dohromady s péčí o malou dcerku. Jelikož je zdraví rodiny u mne na prvním místě, používám přírodní potraviny nejen v každodenním jídelníčku, ale i kosmetice. Ráda experimentuji v kuchyni, fotím a objevuji magickou sílu přírody. Miluju spinning, aqua aerobic a geocaching.

přečtěte si také

Lehká brokolicová polévka se špenátem, co zasytí

Krémová polévka z rozmixované zeleniny patří do každého zdravého fitness jídelníčku. Brokolicová se špenátem je …

Napsat komentář