Nepřehlédněte
Domů / Hubnutí / Jak zhubnout ve stehnech, aby nezvětšovala objem svalů

Jak zhubnout ve stehnech, aby nezvětšovala objem svalů

Nejste spokojeni se svojí postavou a toužíte po hubenějších stehnech? Někdo má vystouplé břicho, jiný široké boky nebo silná stehna, každý je prostě od přírody předurčen k tomu, že se mu tuk ukládá v určité části těla. Genetickou dispozici nijak nezměníte, ale zmenšit zásoby tuku v těle s trochou snahy a píle dokážete. Ovšem chce to zvolit správnou strategii! V opačném případě nebude vaše snaha dostatečně účinná a místo krásných štíhlých stehen si vybudujete mohutné svaly. Chcete-li tedy zhubnout stehna, nemůžete se zaměřit jen na tyto partie, ale k hubnutí musíte přistupovat jako ke komplexní záležitosti celého těla. Nejúčinnějším způsobem, jak zhubnout ve stehnech, je nejenom vhodně zvolená sportovní aktivita, ale zároveň i zdravý jídelníček.

Zdroj: nenetus / FreeDigitalPhotos.net
Zdroj: nenetus / FreeDigitalPhotos.net

Chci zhubnout stehna

Jestliže vás trápí silná stehna a rozhodli jste se hubnout, pak se nemůžete zaměřit jen na tuto oblast těla. Takto hubnutí nefunguje. Abyste docílili spalování tuku v těle jako celku (tedy i na stehnech), je nutné zahájit redukční režim a změnit dosavadní životní styl. Uvědomte si, že tukové zásoby, jež máte uloženy právě ve stehnech, vám nevznikly ze dne na den, ale jsou projevem vašeho způsobu života, jaký jste vedli po dobu minimálně několika měsíců či let. Určitě vás potěší, že opravdu existuje velmi efektivní metoda, jak zhubnout ve stehnech, která vás k zeštíhlení stehen dovede za pár týdnů. K tomu budete potřebovat jen dostatek pevné vůle a disciplíny.

Nejprve upravte jídelníček

Samotné složení jídelníčku se na hubnutí podílí největší mírou, a tak vaše stravovací zvyklosti musí projít razantní proměnou. Vysokokalorickou stravu založenou na přemíře tuku a cukru je nutné nahradit jídlem s nižší kalorickou hodnotou, váš denní příjem a výdej musí být v naprosté rovnováze. Velmi důležitá je pravidelnost v jídle, každé 2 – 3 hodiny je nutné tělu dodat nezbytné živiny. Pro hubnutí je velmi podstatný zvýšený příjem kvalitních bílkovin, které poskytují výživu svalům. Nezapomeňte, že množství svalové hmoty v těle ovlivňuje hodnotu bazálního metabolismu. Nezdravé tuky, sladkosti, bílé pečivo nahraďte potravinami s obsahem komplexních sacharidů a nezapomínejte na pitný režim.  

Vhodné cvičení zeštíhlí stehna

Abyste měli krásná štíhlá stehna, musíte sportovat a cvičit. Ovšem není cvičení jako cvičení. Pokud budete trávit hodiny v posilovně a pouze intenzivně trénovat, narostou vám svaly a stehna zmohutní mnohem víc. Na hubnutí stehen musíte jinak. Ideální je kondiční cvičení jako je rychlá chůze, pomalý běh nebo heathing, což je sport, při kterém cvičíte na strojích simulujících lidskou chůzi. Pokud se takovému cvičení věnujete minimálně po dobu 40 minut, začne organismus čerpat energii z uložených tukových zásob a vy budete hubnout, samozřejmě i na stehnech.

Jenom kondiční cvičení nebude na hubnutí stehen stačit, je třeba je také pěkně vytvarovat. K tomu slouží řada speciálních posilovacích cviků, které uvedou do činnosti svaly v oblasti stehen. Posilujte vždy s menší zátěží, avšak zvyšujte počet opakování. Se cvičením to ale nijak nepřehánějte a vždy cvičte jen do té míry, kolik zvládnete.

Při každém hubnutí musíte být trpěliví, to platí zejména pro hubnutí stehen. Připravte se na to, že docílit krásných štíhlých stehen je během na dlouhou trať, a tak rozhodně nic nevzdávejte hned po prvním týdnu.

KetoMIX

Autor: Martina

Ahoj, jmenuji se Martina, je mi 27 let a zájem o zdravé potraviny mne přivedl až ke studiu nutričního terapeuta na vysoké škole. V současné době se snažím podnikání v oboru skloubit dohromady s péčí o malou dcerku. Jelikož je zdraví rodiny u mne na prvním místě, používám přírodní potraviny nejen v každodenním jídelníčku, ale i kosmetice. Ráda experimentuji v kuchyni, fotím a objevuji magickou sílu přírody. Miluju spinning a aqua aerobic.

přečtěte si také

Zdroj: everydayplus / FreeDigitalPhotos.net

Proteinový nápoj pro úspěšné hubnutí

Zvýšený příjem bílkovin neboli proteinů je pro efektivní hubnutí a zpevňování těla naprostý základ. Bez …

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *