Nepřehlédněte
Domů / Hubnutí / Jak zhubnout 10 kilo za měsíc: Čím efektivně spálit tuky?

Jak zhubnout 10 kilo za měsíc: Čím efektivně spálit tuky?

Pustit se do boje se 10-ti kilogramovou nadváhou vyžaduje značnou dávku odhodlání a pevné vůle. Jste na vše připraveni? Jen tak z ničeho nic nezhubnete, čeká vás období těžké dřiny a odříkání. Žádná zaručená dieta ani zázračná pilulka vám nepomůže natrvalo zhubnout, pouze kombinace pohybu a zdravé stravy vás zcela jistě dovede k vysněnému cíli. Pokud přemýšlíte o tom, jak zhubnout 10 kilo za měsíc, pak počítejte s tím, že to opravdu jednoduché nebude. Optimální váhový úbytek při zdravém hubnutí se pohybuje v rozmezí 1- 2 kilogramy za týden. Chcete-li tedy zhubnout 10 kilo za měsíc, musíte zvolit nejúčinnější strategii a stanovit si přesný plán.

Zdroj: nenetus / FreeDigitalPhotos.net
Zdroj: nenetus / FreeDigitalPhotos.net

Je možné shodit 10 kilo za měsíc?

Nejprve si uvědomte, že každý člověk je jiný, někdo hubne rychle, někdo pomaleji, avšak každý při troše snahy dokáže zhubnout. Ovšem to, co funguje na jednoho, neplatí na druhého. Proto je důležité nejen zvolit nejefektivnější metodu, jak zhubnout 10 kilo za měsíc, ale musíte se rovněž řídit signály vlastního těla a sami rozpoznat, co mu prospívá a co naopak ne. Ono je také rozdíl, jestli chcete shodit 10 kilo tuku při aktuální váze 150 kg a nebo třeba jen 60 kg. Přestože je rychlost hubnutí pro vás prioritou, raději nikam nespěchejte. I když je možné během měsíce spálit 10 kilo tuku, pomalým tempem dosáhnete daleko více. Vaše tělo se s novými změnami snáze vyrovná a vy se budete cítit více v pohodě a plni životní energie.  

Nehladovte, ale jezte 5x denně

Jestliže máte o několik kilogramů více, než by se vám líbilo a tukové polštářky nepěkně deformují vaši postavu, pak hledejte hlavní příčinu ve způsobu života, jaký vedete. Nezdravá strava, samá tučná kalorická jídla a omezený pohyb se na těle vždycky negativně projeví. Tohle vše musíte změnit a řídit se zásadami zdravého životního stylu.

Hubnout neznamená hladovět, právě naopak, k hubnutí se musíte projíst. Hladovkou tělo strádá, dochází mu životně důležité živiny, následkem čehož ani vy nemůžete mít dostatek energie, jste malátní a unavení. Toto trápení nikam nevede, nehledě na to, že věčně hladovět stejně nemůžete. Jakmile však začnete jíst, tělo si pro jistotu po špatných zkušenostech bude vytvářet tukové zásoby, aby bylo lépe připraveno na další krizové období. Na hubnutí musíte jinak.

Vánoce s KetoMixem: Mlsejte bez výčitek

Už vás zcela pohltila adventní nálada a chcete si užít pohodový čas nádherných Vánoc? Všude plno dobrot, cukroví, sladkostí… A vám stále hlodá v hlavě myšlenka, jak všem těm pochutinám odolat, udržet se a nepřibrat?

Prosinec je taková tečka za celým rokem. Co takhle odměnit sami sebe a dopřát si to, na co máte doopravdy chuť? A bez nejmenších výčitek! Přece nebudete smutně koukat, jak všichni okolo mlsají perníčky a cukroví. Vždyť si také chcete užít krásné Vánoce se vším všudy, doma s rodinou, dobrým jídlem a pitím. KetoMix má pro vás naprosto ideální řešení – speciální vánoční balíček, který vás naladí na sváteční poklidnou vlnu.

Vánoční KetoMix balíček / foto: ketomix.cz

Vánoční balíček KetoMix je tu proto, abyste se v ničem nemuseli omezovat. A kdybyste náhodou nedokázali všem těm vánočním sladkostem odolat a nějaké to kilo navíc přibylo, vůbec se tím netrapte. Leden je tu coby dup a s KetoMixem zase všechno doženete. KetoMix totiž na hubnutí vždycky funguje a vaši štíhlou linii neohrozí ani v době Vánoc. Tak co, jdete do toho? Jen, objednejte včas, ať netvoříte KetoMix cukroví na poslední chvíli.

Objednat vánoční balíček >>

Abyste hubli, musíte jíst, pravidelně, každé 2 – 3 hodiny si dejte malou porci jídla. Váš jídelníček musí být nutričně vyvážený, tedy mít dostatek všech živin – sacharidů, bílkovin a tuků. Sacharidové potraviny konzumujte spíš v první části dne a k večeru jejich příjem snižujte oproti potravinám s obsahem bílkovin. Celkově při hubnutí zvyšte ve stravě příjem kvalitních bílkovin a omezte jednoduché cukry, bílé pečivo, nezdravé tuky. Začněte hned ráno snídaní, která by měla obsahovat sacharidové potraviny (celozrnné pečivo, ovesné vločky, cereálie) s trochou bílkovin (vejce, drůbeží šunka, sýr, jogurt). Pořádná snídaně dokáže výrazně omezit večerní nezvladatelné chutě na cokoli a uchrání vás před nočními nájezdy na lednici. Každé jídlo doplňte pořádnou porcí zeleniny a nezapomínejte ani na ovoce. Také slazené nápoje, limonády rozhodně do zdravého jídelníčku nepatří, pijte obyčejnou neperlivou vodu, zelený nebo bylinkový čaj.

Bílkoviny hrají hlavní roli

Nízkokalorický jídelníček se sníženým energetickým příjmem je základem každého hubnutí. Přitom je ale třeba dbát na pestrou a vyváženou stravu, která zajistí tělu dostatek potřebných živin. Nutriční odborníci se shodují v názoru, že na efektivní hubnoucí procesy v těle mají zásadní vliv bílkoviny neboli proteiny. Ty vás totiž dokážou nasytit na dlouhou dobu, nejste kvůli hladu neustále podráždění a kromě toho jsou důležité pro tvorbu svalové hmoty. Její úbytek při hubnutí rozhodně není žádoucí (což nastává v případě nezdravých rychlých diet). Svaly se příznivě podílí na rychlosti metabolismu, takže jednoduše řečeno, čím více svalů na těle máte, tím také lépe a efektivněji hubnete.

Postavit funkční hubnoucí jídelníček na dostatečném denním příjmu bílkovin může být poměrně náročný, proto z řad odborníků na výživu vzešla rovnou proteinová dieta KetoMix (čtěte moji recenzi), která pomáhá hubnout bez hladu, bez cvičení, jen vhodnou úpravou stravy. Pokud totiž ve stravě navýšíte potraviny s obsahem bílkovin a naopak omezíte sacharidy, donutíte vlastní tělo k tomu, aby energii čerpalo primárně z uložených zásob tuku. Tento efekt se navenek projeví viditelným zhubnutím. A nemusíte dlouho čekat, první úbytky na váze zaznamenáte již po pár dnech.

Proteinová jídla KetoMix se postarají o váš celodenní jídelníček, který navíc obohatíte zeleninou, masem, vejci, mléčnými výrobky, atd. Co je možno do jídelníčku zařadit a co raději vynechat se dozvíte z přiloženého manuálu, který mimo jiné obsahuje i pro vás odborně sestavený jídelníček na 7 dní. S jídly KetoMix v maximální možné míře šetříte čas, navařeno máte za pár minut. Zeleninu můžete konzumovat ve formě různých listových salátů či tepelně upravenou, restovaný plátek masa rovněž nevyžaduje několikahodinou přípravu a vaječná omeleta jakbysmet. Vybírat můžete z 22 druhů jídel rozmanité chuti včetně sladké čokolády nebo dobrého vína.

Po celou dobu hubnutí můžete být v kontaktu s výživovým poradcem (tato služba je zdarma) a to na online chatu nebo po telefonu, případně se přidat ke skupině na facebooku. Zkrátka hubnutí s KetoMixem má celou řadu předností a jednodušší už to ani být nemůže.

Koupit jídla ketoMix >>

 

Detoxikace podpoří hubnutí

Na počátku hubnutí je také dobré do redukčního režimu zahrnout detoxikaci, při níž se tělo zbaví všech škodlivin, které se v průběhu let, kdy jste jedli těžká a kalorická jídla, nahromadily. Do jídelníčku zařaďte čerstvé zeleninové a ovocné šťávy s vysokým podílem vlákniny, tím ulevíte svému trávení, jelikož všechny živiny z tekutého nápoje okamžitě přejdou do krve. Když přidáte i zelené superpotraviny, organismus doslova nakopnete novou životní energií, metabolismus pojede na plné obrátky a nežádoucí tuky se budou spalovat sami od sebe.

TIP: Přípravek Blendea SUPERGREENS (čtěte moji recenzi) je sypká směs čtyř zelených superpotravin (spiruliny, chlorelly, zeleného ječmene a mladé pšenice) s přídavkem špetky máty peprné pro lepší chuť. Vyvážená kombinace cenných živin má mnoho blahodárných účinků na lidské zdraví. Udrží vás ve skvělé kondici, pomůže zhubnout, podpoří trávení, posílí imunitu a nabije vás energií.

Vstupte do e-shopu >>

 

Shodit 10 kilo bez cvičení? To nepůjde!

Pokud chcete zhubnout 10 kilo za měsíc, musíte se pustit do cvičení a zvolit vhodnou pohybovou aktivitu. Vždyť jenom hodinou běhání, při rychlosti 10 km za hodinu, dokážete shodit 400 – 600 kcal a třeba hodinovou svižnou chůzí spálíte 300 – 500 kcal. Není až tak podstatné, jaký druh sportu si vyberete. Každý den se můžete věnovat něčemu jinému, ovšem minimálně po dobu 30-ti minut.

Nejvhodnější fyzickou aktivitou, která efektivně spaluje tuky, je aerobní cvičení. Při něm se vaše tepová frekvence nachází v rozmezí 60 – 70 % maximální tepové frekvence a organismus nepociťuje kyslíkový dluh. Vhodnou volbou jsou všechny běžné druhy sportu jako je běh, plavání, jízda na kole, rotopedu, cvičení ve fitku, rychlá svižná chůze, atd. Jakmile se budete blížit k vysněné váze, začněte i posilovat, abyste vytvarovali tělo a měli krásnou štíhlou postavu.  

Shodit skutečně 10 kilo tuku za měsíc není vůbec snadné. Pokud se vám nebude dařit dle vašich představ, rozhodně nic nevzdávejte a obraťte se raději na odborníky v nutriční poradně. Společně s vámi naleznou optimální řešení a navrhnou individuální hubnoucí plán.

Autor: Martina

Ahoj, jmenuji se Martina, je mi 27 let a o zdravý životní styl se v podstatě zajímám už od střední školy. V současné době se snažím působení v oboru skloubit dohromady s péčí o malou dcerku. Jelikož je zdraví rodiny u mne na prvním místě, používám přírodní potraviny nejen v každodenním jídelníčku, ale i kosmetice. Ráda experimentuji v kuchyni, fotím a objevuji magickou sílu přírody. Miluju spinning, aqua aerobic a geocaching.

přečtěte si také

Med před spaním na hubnutí: Co způsobí 1 lžíce denně?

Skotský výživový poradce Mike Mclnnes tvrdí, že lžíce medu před spaním pomáhá s hubnutím. Během …

Napsat komentář