Nepřehlédněte
Domů / Hubnutí / Jak zhubnout spodní břicho? Jezte zdravě a cvičte

Jak zhubnout spodní břicho? Jezte zdravě a cvičte

Spodní část břicha je především u žen středem pozornosti, protože vypouklé břicho se prostě nedá přehlédnout. Jakmile začnete jenom trochu přibírat na váze, tuk se okamžitě začne usazovat právě pod pupkem. Jeho příčinou bývá z velké části špatně složená strava a nedostatek pohybu. Svůj podíl si nese také stres, nedostatek spánku a sedavé zaměstnání. Avšak krásné ploché břicho nemusí být pro vás jen nedostižným snem. Existuje několik velmi účinných způsobů, jak zhubnout spodní břicho. Mnoho žen chybuje v tom, že se při hubnutí zaměří pouze na procvičování břišních svalů a jídelníček nijak neřeší. Ovšem to je zásadní chyba! Chcete-li se zbavit tuku ve spodní části břicha, musíte k hubnutí přistupovat jako ke komplexní záležitosti celého těla. Teprve pak bez problému zhubnete.

Zdroj: photostock / FreeDigitalPhotos.net
Zdroj: photostock / FreeDigitalPhotos.net

Dnes začnu hubnout

Jestliže vás pohled do zrcadla donutil konečně k rozhodnutí začít hubnout, máte první krok za sebou. Teď už jen stačí ve vašem odhodlání setrvat a postupnými kroky se dopracovat až ke štíhlé postavě. Nemůžete ale očekávat zázraky během dne, všechno má svůj čas, někdo hubne rychle, někdo pomaleji. Musíte být trpěliví a důslední. Určitě vám pomůže, když se podíváte na konkrétní metody, jak zhubnout spodní břicho. Pokud přijdete na to, v čem spočívá hlavní podstata hubnutí, máte vyhráno. Nikdy nikdo nezhubne hladověním nebo nějakou zázračnou dietou. Po takových experimentech, kdy možná pár dnů žijete v domnění, že jste o něco chudší, váha opět astronomicky vyletí nahoru. A vy se pohybujete v kruhu, z něhož není úniku. Na trvalé hubnutí musíte právě jinak.

Chci zhubnout >>

 

Zaměřte se na stravu

V prvé řadě se zamyslete nad svým každodenním jídelníčkem. Podle pracovního rytmu a možností si rozdělte stravu na  5 – 6 porcí denně. Nezáleží na čase, důležitá je pravidelnost v jídle a kvalitní hodnotný obsah stravy. Vaše strava musí být pestrá a vyvážená, s dostatkem všech nezbytných živin. Nevynechávejte snídani dbejte na pitný režim. Tukové zásoby ve spodní části břicha zvyšují v převážné míře jednoduché sacharidy (bílé pečivo, koláče, knedlíky, sladkosti, zákusky, atd.), proto je z jídelníčku vyřaďte. Nahraďte je výživově hodnotnějšími potravinami, jako je například tmavé celozrnné pečivo, ovoce, zelenina, luštěniny, mléčné výrobky, atd. Zaměřte se na dostatečný přísun bílkovin, a to jak živočišných, tak i rostlinných, poněvadž při hubnutí hrají dost podstatnou roli.

Podzim je ideální čas na hubnutí!

Nestihli jste zhubnout do plavek? Dovolená už je za vámi? Nevadí! Nikdy není pozdě začít! Do příští sezóny budete mít postavičku jako lusk. Nenechte se ale připravit o další šanci a nečekejte až na Nový rok. Zhubnete prostě na podzim a určitě vám to půjde lépe, než v létě. A víte proč?

  • po dovolené máte plno sil a odhodlání k novým změnám
  • nemusíte řešit plavky, letošní vyhoďte, za rok by vám byly stejně velké
  • nikdo vás už nebude lákat na letní grilovačky plné skvělých steaků, šťavnatých klobás, uleželých sýrů, grilovaného ovoce, báječné zmrzliny, dobrého piva, atd.
  • po prázdninách se opět vrátíte zpátky do svého zaběhnutého pracovního režimu a snadněji budete dodržovat pravidelný jídelníček
  • tropické letní teploty vás nebudou vybízet k lenošení
  • babí léto je ideální čas pro venkovní aktivity, není horko ani zima, ale přesně tak akorát (ráno se můžete proběhnout v ranní mlze a odpoledne se pod sluncem zalitou modrou oblohou projedete třeba na kole)
  • hubnoucí jídelníček vsází hlavně na konzumaci čerstvé zeleniny a ovoce, která právě v tomto období nabízí široký výběr z letní úrody

Myslíte, že na tom něco je? Pak si dejte pevný cíl a pojďte do toho. Zhubli jiní, zhubnete taky, ale musíte začít. Jak? Jednoduše, postavte svůj jídelníček na proteinových jídlech KetoMix a nabraná kila začnou mizet sama od sebe.

KetoMix nabízí 5x denně vyvážený jídelníček rovnou na talíř:

Proteinová dieta KetoMix / foto: ketomix.cz

Nastartujte nový životní styl s příchodem podzimu a užijete si nádherné Vánoce. Spokojenější život v novém těle se odrazí na vaší dobré náladě a nebudete mít obavy si na konci roku alespoň trochu zahřešit.

Koupit jídla KetoMix >>

Každodenní strava bohatá na bílkoviny je pro hubnutí velkým přínosem. Díky ní vám nebudou ubývat svaly na těle, které příznivě ovlivňují hodnoty bazálního metabolismu. Čím je totiž větší objem svalové hmoty, tím je také hubnutí efektivnější a tělo spaluje tukové zásoby i v době, kdy spíte nebo odpočíváte. Kromě toho vás také bílkoviny zasytí na delší dobu, takže nemusíte trpět neustálým pocitem hladu a bojovat s chutěmi na sladké. Jak tedy tělu zajistit stanovenou denní dávku bílkovin? Jednoduše, stačí do jídelníčku zařadit proteinová jídla KetoMix a máte po starostech. Nemusíte se od rána do večera pořád zabývat myšlenkami na jídlo, KetoMix se o vše postará za vás a zásobuje organismus všemi potřebnými živinami.  Budete se cítit plni energie a již po pár dnech zaznamenáte, jak jsou vám kalhoty v pase volnější.

Když navýšíte bílkoviny ve stravě a současně snížíte množství sacharidové složky na minimum, donutíte vlastní tělo k tomu, aby energii čerpalo z uložených zásob tuku, což se navenek projeví viditelným zhubnutím. Proteinová jídla KetoMix nabízí rozmanitou stravu v podobě různých kaší, polévek, koktejlů, omelet, tyčinek, pečiva, vína, čokolády, atd. a současně si můžete dopřát běžné jídlo dle zásad zdravé výživy. Jsou vyrobena zcela na přírodní bázi, bez jakékoli chemie, přísad a ochucovadel, některá jsou i bez laktózy a lepku. V rámci hubnutí s KetoMixem se naučíte dle přiloženého manuálu rozpoznávat kvalitní nutričně hodnotné potraviny, jejichž přítomnost v jídelníčku způsobí trvalé udržení optimální hmotnosti.

TIP: Přečtěte si moji podrobnou recenzi proteinových jídel KetoMix, která pomohla zhubnout již celé řadě lidí před vámi a dnes si užívají život v novém těle.

Koupit jídla ketoMix >>

 

Cvičte kardio a spálíte tuky

Chcete-li zhubnout spodní břicho, musíte nejen zdravě jíst, ale každý den si vyhradit čas na cvičení. Nejúčinnějšími cviky na spalování tuků je jakákoli aerobní aktivita, jež podporuje činnost kardiovaskulárního systému. Je celkem jedno jestli zajdete na kardio program do fitness centra nebo si dáte lekci aerobiku, zumby, spinningu či pilates. Stejně tak je účinná půlhodinka běhu, plavání, jízdy na kole, bruslení a podobně. Posilovacími cviky se totiž tuku v těle, tedy i na břiše, nikdy nezbavíte. Pouze vám narostou další svaly a břicho se zpevní. Paradoxem ale je, že svalová hmota zůstane pod vrstvou podkožního tuku a vám bude možná připadat, že se břicho zvětšuje. Proto je nesmírně důležité skloubit obě tyto fyzické aktivity dohromady.

Posilovat můžete rovnou sami doma a nemusíte kvůli tomu kupovat hned permanentku do fitka. Navíc domácí prostředí vám nabízí při cvičení podstatně větší komfort. Nejste omezeni žádnou otevírací dobou a nikdo vás během tréninku neruší. Na spalování tuku v těle a udržení dobré fyzické kondice je ideální  posilovací stroj eliptical neboli orbitrek, který protáhne celé vaše tělo. Cvičení na orbitreku v aerobním pásmu pomáhá nejen spalovat tuky, ale současně také tvarovat svaly, posilovat činnost srdce a aktivovat metabolismus. Přitom je trénink několikanásobně účinnější než obyčejný běh a navíc nezatěžuje klouby.

TIP: Přečtěte si moji recenzi posilovacího stroje Orbitrek, na němž můžete trénovat v teple domova za jakéhokoli počasí a třeba současně sledovat oblíbený pořad v televizi. Orbitrek dokáže nahradit 4 cvičební stroje v jednom a dokonale procvičit svaly dolních i horních končetin.

Posilovací cviky

Mnoho lidí se domnívá, že spodní břicho je tvořeno nějakým samostatným svalem. Část břicha pod pupkem je ale jen pokračováním přímého svalu břišního, proto není nutné dělit trénink břicha na spodní a vrchní část. Přestože existují cviky jen na tuto spodní oblast, je daleko lepší volit cviky, které se zaměřují na procvičení středu těla, tedy všechny břišní svaly, svaly spodních zad a další. Posilovací cviky jsou vhodné zejména na zpevnění a vytvarování břišních svalů.

Zacvičte si podle tohoto videa:

 

Jediná přímá cesta k plochému břichu vede přes zdravý jídelníček podpořený přiměřenou fyzickou aktivitou a posilovacími cviky.  

Autor: Martina

Ahoj, jmenuji se Martina, je mi 27 let a o zdravý životní styl se v podstatě zajímám už od střední školy. V současné době se snažím působení v oboru skloubit dohromady s péčí o malou dcerku. Jelikož je zdraví rodiny u mne na prvním místě, používám přírodní potraviny nejen v každodenním jídelníčku, ale i kosmetice. Ráda experimentuji v kuchyni, fotím a objevuji magickou sílu přírody. Miluju spinning, aqua aerobic a geocaching.

přečtěte si také

Jak být hubená jako vévodkyně Kate? Odhalte její tajemství

Vévodkyně z Cambridge Kate Middleton je krásná žena s vytříbeným vkusem. Po boku prince Williama …

Napsat komentář