Nepřehlédněte
Domů / Hubnutí / Jak být hubená jako vévodkyně Kate? Odhalte její tajemství

Jak být hubená jako vévodkyně Kate? Odhalte její tajemství

Vévodkyně z Cambridge Kate Middleton je krásná žena s vytříbeným vkusem. Po boku prince Williama musí vždy vypadat co nejlépe. Její štíhlé tělo jistě nelze přehlédnout a coby trojnásobná maminka má přímo dokonalou postavu! Můžou za to geny, nebo jde o nějaký tajný trik? Když se podíváte na její matku Carole, je vám jasné, že přirozenou štíhlost v genech nemá. Jak se tedy udržuje ve formě? Kate má ráda aktivní život, nadevše miluje pohyb a nedá na něj dopustit. Potrpí si na zdravý jídelníček a životní styl nezměnila ani poté, co se provdala do královské rodiny a porodila děti. Zajímá vás, co každý den snídá, obědvá a večeří? A kde bere vévodkyně z Cambridge čas na cvičení, když se stará o tři děti a denní rozvrh má nabitý královskými povinnostmi? Pojďme společně odhalit tajemství její krásy

Kate má přímo dokonalou postavu / foto: tsaiproject [CC BY 2.0 (https://creativecommons.org/licenses/by/2.0)]

Jídelníček podle Kate

Vévodkyně Kate preferuje zdravý jídelníček a zakládá si na tom, že si také jídlo pro celou svoji rodinu zásadně připravuje sama. Královský život jí sice umožňuje, aby kuchaři z Kensingtonského paláce navařili co hrdlo ráčí, ale Kate strašně ráda tráví čas v kuchyni. A její manžel, princ William, je s péčí svojí ženy naprosto spokojen. Kate se tak snaží řídit dobrou radou výživových specialistů, kteří doporučují, aby si lidé jídlo při hubnutí připravovali sami. 

Chci zhubnout >>

V jídelníčku Kate dodržuje jasně daná pravidla a mnoho lidí se snaží její styl stravování napodobit. Proč taky ne, všichni členové britské monarchie musí jít veřejnosti příkladem. Reprezentativní vzhled totiž vyžaduje, aby nikdo z nich neměl žádná kila navíc. Proto je v zájmu celé královské rodiny dbát na zásady zdravé stravy, které při snaze o zhubnutí mohou hodně pomoci. Pestrý, vyvážený jídelníček bohatý na živiny je klíčem k udržení optimální hmotnosti

Jak udržuje Kate štíhlou postavu?

Kate Middleton je na očích celému světu a je veřejným tajemstvím, že po porodu prince George byla s váhou na štíru. V té době hledala způsob, jak se rychle vrátit do formy. Existuje sice několik efektivních metod na hubnutí, ale Kate podle rady výživového poradce vsadila na stravu bohatou na bílkoviny a výsledek se dostavil už po několika dnech. Takový jídelníček se stal běžnou součástí jejího životního stylu a díky němu si dokáže natrvalo udržet svoji optimální váhu

Vybrat dietu >>

Výživový poradce postavil pro Kate fungující hubnoucí systém na 4 základech:

  1. smýšlet o sobě pozitivně
  2. dobře jíst
  3. mít vyvážený životní styl
  4. nepřepínat se v práci
  5. spát denně 8 hodin
V jídelníčku Kate nesmí chybět jednou týdně ryba / foto. pixabay.com

 

Pokud se tedy domníváte, že Kate drží nějakou dietu, tak jste opravdu na omylu. Kouzlo úspěchu a krásné štíhlé postavy vévodkyně z Cambridge spočívá v pestrém, nutričně hodnotném jídelníčku a přiměřeném pohybu. Kate konzumuje primárně potraviny, které pochází z ekologického zemědělství a jsou označovány jako bio

Chcete-li hubnout jako Kate, můžete využít například proteinovou dietu KetoMix, která funguje na úplně stejném principu. KetoMix vám předkládá chutná a zdravá jídla nutričně vyvážená tak, abyste nehladověli, vaše tělo nijak nestrádalo a přitom hublo za vás. Díky nim snížíte příjem sacharidů na minimum, zvýšíte bílkovinnou složku stravy a donutíte vlastní tělo k tomu, aby sáhlo na uložené zásoby tuku. Tento efekt se navenek projeví viditelným úbytkem centimetrů v pase. A jde to i bez pohybu! Kromě vévodkyně Kate takto zhubla i celá řada dalších lidí. 

TIP: Přečtěte si moji podrobnou recenzi proteinové diety KetoMix, která mezi ostatními způsoby hubnutí obstála na prvním místě.

Proč jíst při hubnutí právě proteinová jídla KetoMix?

Proteinová dieta KetoMix / foto: ketomix.cz
  • Snadno dodržíte denní limit příjmu bílkovin a budete hubnout bez hladu
  • O jídelníček máte postaráno na celý den
  • Vaše tělo nijak nestrádá a dostává všechny živiny (včetně vitamínů a minerálů)
  • Veškerá jídla jsou bez jakékoli chemie, lepku a glutamátů
  • Některá jídla neobsahují laktózu, tudíž jsou vhodná i pro vegany
  • Do jídelníčku zařadíte i běžné potraviny podle seznamu (maso, vejce, zelenina, oříšky, atd.)
  • Příprava jídla vám zabere jen 5 minut času a můžete si je vzít s sebou na cesty (proteinové tyčinky, koktejly, polévky, pečivo, apod.)
  • Vybírat lze z 22 druhů jídel
  • V maximálně možné míře šetříte peníze, čas i zdraví
  • Můžete rovnou zvolit celý redukční balíček odborně sestavený pro daný úbytek hmotnosti
  • Bez výčitek si můžete dopřát lahodnou čokoládu, chutné víno, sladkou pomazánku
  • Spolu s jídlem KetoMix obdržíte podrobný manuál a jídelníček na několik dní
  • Můžete se přidat ke skupině na facebooku a na hubnutí nebudete sami
  • Kdykoli máte ZDARMA k dispozici odborné výživové poradenství prostřednictvím online chatu nebo po telefonu
  • KetoMix vás naučí stravovat se zdravě a vybírat kvalitní potraviny
  • Máte zaručený rychlý a trvalý výsledek bez jo-jo efektu
  • Hubnutí s KetoMixem funguje i bez pohybu

Koupit jídla ketoMix >>

Redukční režim postavený na příjmu bílkovinných jídel KetoMix vyžaduje pravidelnou stravu 5x denně, kterou disciplinovaně dodržuje také Kate. Kromě tří hlavních jídel zahrnuje i malou dopolední a odpolední svačinu. Tím, že bude mít tělo neustálý příjem živin, nebude mít důvod k tomu, aby si cokoli ukládalo do zásob na horší časy. Samozřejmě, že se jedná vždy o nízkokalorická jídla, nejlépe kousek zeleniny, ovoce v kombinaci s proteiny (řecký jogurt, tvaroh, skyr, žervé, apod.). Na co si musíte dát pozor, jsou jednoduché sacharidy. Z jídelníčku je nutné vyřadit veškeré sladkosti, bílé pečivo, koblihy, koláče, slazené limonády, apod. Pro tělo jsou tyto potraviny jen zdrojem nežádoucích prázdných kalorií

Aneta Bílková uvádí: “Významnou vlastností bílkovin je nejvyšší míra sytivosti ve srovnání se sacharidy nebo tuky (1,4 – 6). Zvýšený pocit sytosti snižuje následný energetický příjem a podporuje snižování tělesné hmotnosti. U potravin bohatých na bílkoviny pozorujeme také nejvyšší termický efekt potravy, tedy energii, kterou musí organismus vynaložit na trávení, vstřebání a využití přijatých živin. Díky těmto zmíněným benefitům mají bílkoviny nezastupitelnou úlohu v redukčních dietách. Nicméně těchto účinků lze lépe dosáhnout až při příjmu bílkovin nad 1g/kg tělesné hmotnosti/den.”

BÍLKOVÁ, ANETA. Mýty ve sportovní výživě.

BÍLKOVÁ, ANETA. Mýty ve sportovní výživě.

BÍLKOVÁ, Aneta. Mýty ve sportovní výživě [online]. Brno, 2019 [cit. 2019-08-08]. Dostupné z: <https://is.muni.cz/th/t8tt8/>. Bakalářská práce. Masarykova univerzita, Lékařská fakulta. Vedoucí práce Pavlína Kosečková.

Hubnutí s KetoMixem není žádné striktní omezování v jídle, ale spíš naopak. Stejně jako Kate si můžete vychutnat sklenku oblíbeného bílého vína, aniž by tím utrpěla vaše postava. Cílem je naučit se rozeznávat výživově hodnotné potraviny, které jsou pro vaše tělo zdrojem nezbytných živin. Proto si také Kate suroviny pro vaření vybírá sama

Koupit jídla KetoMix >>

Hubená Kate: Co vlastně jí?

Jídelníček vévodkyně z Cambridge je plný zeleniny, ovoce a bílkovin. Kate začíná svůj den zeleninovým smoothie, které je plné vitamínů a po ránu rychle dodá energii. Velmi oblíbené má zejména smoothie ze špenátu, koriandru, zelí, čaje matcha a spiruliny.

TIP: Do zeleninových smoothie se nejlépe hodí BLENDEA SUPERGREENS (čtěte moji recenzi), která obsahuje nejen spirulinu, ale i další superpotraviny (zelený ječmen, mladou pšenici a chlorellu). Pro lepší chuť je přidána i špetka máty peprné. Když ji zařadíte do pravidelného jídelníčku, prospějete svému zdraví a výrazně podpoříte snahu o zhubnutí


Pečené kuře je oblíbenou večeří vévodkyně Kate / foto: pixabay.com

 

K obědu si Kate Middleton často dopřeje zeleninový salát a ovoce. Mezi její oblíbené pokrmy patří melounové saláty, gazpacho, tabbouleh (arabský salát s obsahem bulguru nebo kuskusu), ceviche (syrové rybí maso marinované v citronové nebo limetkové šťávě) a ráda přidává také bobule goji. Příprava rodinné večeře je pro Kate každodenní rutinou. Nejraději podává pečené kuře nebo pikantní kari

Kate pije neperlivou vodu! Nedostatečný příjem tekutin při hubnutí znamená nejen zaplavení organismu toxickými látkami, ale může vést až k omezení nebo úplnému zablokování úbytku hmotnosti. Takže vynaložené úsilí tím přijde vniveč. 

Štíhlá Kate se zásadně vyhýbá všem pokrmům s cukrem a solí, které zvyšují chuť k jídlu. Vždy dává přednost výživově hodnotným potravinám jako jsou ovesné vločky, hnědá rýže nebo zelenina. Bílkoviny preferuje v podobě kuřecího nebo telecího masa a místo těstovin, coby přílohy na talíři, si k pořádnému hovězímu steaku s chutí naloží řecký jogurt. Jednou týdně si dopřeje lososa nebo tresku, které si sama vybírá na rybím trhu. Nepohrdne ani ústřicemi či mušlemi. Proteiny mimo jiné dodávají Kate také spoustu energie ke cvičení

Koupit jídla KetoMix >>

Vzorový jídelníček podle Kate na jeden den

Před snídanízeleninové smoothie
Snídaněmüsli z ovesných vloček, řecký jogurt, nebo plátek celozrnného chleba, kvalitní šunka, černý čaj s citronem
Svačina5 ks mandlí, 10 ks pistácií, sezónní ovoce
Obědrestovaný krůtí plátek, zelený listový salát, okurka, rajče, paprika, dresing (olivový olej a balzamikový ocet)
Svačina banán
Večeřegrilovaný losos, směs restované zeleniny (lilek, cuketa, paprika, žluté fazolky)
Pozdní večeřesyrové zeleninové hranolky (mrkev, okurka, řapíkatý celer), tvarohový dip s bylinkami

Kromě typicky zdravých potravin je pro Kate důležité i koření. Na rozdíl od prince Williama má v oblibě ostrá a kořeněná jídla. Možná to má svůj důvod: ostré koření zrychluje metabolismus, takže tělo rychleji a lépe spaluje přebytečnou energii. Kávu pije zásadně bez kofeinu a nikdy nevynechá snídani

Kate sama říká, že jí téměř vše. Akorát hodně přemýšlí o tom, kolik toho sní a kdy! Pravidelně dodržuje detox, při kterém konzumuje jen ovoce a zeleninu, a tím pročišťuje své tělo od škodlivých látek.

Kate ráda cvičí a sportuje

Přestože v dávných dobách byla Kate lehce kypřejších tvarů, od malička má v sobě sportovního ducha. Kromě zdravého jídelníčku jí tedy také láska ke sportu pomohla zbavit se přebytečných kilogramů. Na vysoké škole hrála tenis a plavala, a na cvičení nezanevřela ani po boku prince Williama.

Koupit jídla KetoMix >>

 

Kate si je plně vědoma toho, že její manžel potřebuje vedle sebe dokonalou a reprezentativní ženu. Každodenní fyzická aktivita jí není proti srsti a možná proto je stále tak hubená a ve formě. Pokud chcete mít krásné tělo jako Kate, pohybu se nevyhnete. I v roli vévodkyně zvládne intenzivní trénink a v disciplinovanosti je vzorem pro všechny. Jaké sporty má nejraději?

Kate velmi ráda pobývá na čerstvém vzduchu, proto dá vždy přednost kardio tréninku pod širým nebem. Mezi její nejoblíbenější fyzické aktivity patří běhání a veslování. V Kensingtonském paláci je pro tyto účely vybudována posilovna, která je mimo jiné vybavena veslovacím trenažérem a eliptickým trenažérem. Eliptical je přímo ideální na kardio trénink, jelikož zapojuje do činnosti horní a dolní končetiny a vlastně tak simuluje běžkové lyžování.

TIP: Eliptický trenažér Orbitrek (čtěte moji recenzi) se bez problému vejde do každé místnosti a nemusíte kvůli kardio cvičení pořizovat vlastní posilovnu. Při pohybu efektivně zvyšujete energetický výdej a spalování tuku probíhá mnohem rychleji. Na rozdíl od běhu nezatěžujete klouby, trénovat můžete v teple domova za jakéhokoli počasí a přitom sledovat seriál v televizi.

Budete-li hodinu veslovat na veslovacím trenažéru nebo přímo na lodi, spálíte až 500 kalorií

V královském paláci se nachází samozřejmě také bazén, protože Kate velmi ráda plave. Dokonce plavala po celou dobu těhotenství. Chcete-li aby plavání podpořilo spalování tuku v těle, měli byste plavat v bazénu s teplejší vodou nejméně půl hodiny. Je jedno jaký zvolíte styl, ale zvládnout byste měli ve stejnoměrném tempu alespoň 40 pětadvacetimetrových bazénů

Na vysoké škole Kate ráda hrála tenis / foto: pixabay.com

 

Kate dodržuje 5BX cvičební plán

Vévodkyně z Cambridge Kate Middleton nemá času nazbyt, a proto ráda kombinuje kardio cvičení rovnou se silovým tréninkem. Každý den po dobu 11 minut provozuje 5BX cvičební plán. Co to znamená? 5BX = Five Basic Exercises, tedy v překladu pět základních cvičení, které jsou maximálně účinné. Jak na ně?

Cvičební plán 5BX vypadá takto:

  1. Ve vzpřímeném postoji se postavte mírně rozkročmo, dejte ruce za hlavu a střídavě se předkloňte 13x k levé noze a 13x k pravé noze. 
  2. Lehněte si na záda a ruce dejte podél těla. Hlavu a krk zvedejte do pozice, z níž uvidíte vlastní chodidla. Opakujte 19x.
  3. Lehněte si na břicho, ruce položte podél těla a zvedejte trup. Opakujte 40x. 
  4. Udělejte 17 kliků, v dámské nebo pánské pozici. Záleží jen na vás, jaké zvládnete. 
  5. Běhejte 6 minut na místě, případně na běžícím pásu, nebo se proběhněte kdekoli venku. 

Budete-li cvičit tento program každý den ve správném tempu, udržíte se v dobré fyzické kondici stejně jako Kate

Koupit jídla KetoMix >>

Jak se Kate dostala po porodu rychle do formy?

Kromě pravidelného kardia, posilovacích cviků, veslování a plavání si Kate s oblibou protáhne celé tělo při józe. Sama tvrdí, že právě jóga ji po porodu nejvíce pomohla vrátit se na svoji původní velikost 6 (u nás velikost 34). A nejen to. Kate se díky józe umí uvolnit a zbavit se stresu. Jednotlivé pózy (asány) uvolňují kyselinu mléčnou (vytváří se při cvičení) a usnadňují procházení kyslíku tělem. Jóga aktivuje metabolické procesy v těle a tím přispívá k efektivnějšímu hubnutí. Během cvičení rovněž dochází ke stimulaci akupresurních bodů, které ovlivňují činnost dalších orgánů. 

Nikdy jste jógu necvičili? Zkuste to, Kate také musela jednou začít. Zde je lekce pro úplné začátečníky: 

 

 Vévodkyně z Cambridge Kate Middleton je proslulá svou štíhlostí a elegancí, a postavu si ostražitě hlídá. V poslední době však svým fanouškům připadá mnohem hubenější, než kdy předtím. Po narození nejmladšího syna na ní nespatříte ani gram tuku navíc. Je i pro vás Kate Middleton ideálem krásy? Pak musíte zdravě jíst a hlavně cvičit

Autor: Martina

Ahoj, jmenuji se Martina, je mi 27 let a o zdravý životní styl se v podstatě zajímám už od střední školy. V současné době se snažím působení v oboru skloubit dohromady s péčí o malou dcerku. Jelikož je zdraví rodiny u mne na prvním místě, používám přírodní potraviny nejen v každodenním jídelníčku, ale i kosmetice. Ráda experimentuji v kuchyni, fotím a objevuji magickou sílu přírody. Miluju spinning, aqua aerobic a geocaching.

přečtěte si také

Jak zhubnout v horké vodě: Do hodiny spálíte 100 kalorií!

Chtěli byste zhubnout bez dřiny, potu a odříkání? Myslíte, že to je jenom nereálný sen? …

Napsat komentář